روزانه های دخترکم و ما و جوابیه برای یک ناشناس

متاسفانه امکان نوشتن برا هم گرفتند

جوابیه برای محیای عزیزم

سلام 

 

بازم اومدم پیرو پست قبلم  

خواهر زاده موسوی کشته شد!!!!!!!!!! می گویند برای اینکه موسوی عزیزتر بشه این کار رو کردن؟!! 

کیا ؟! اونهایی که حقشون رو می خوان؟ نه نمیتونم باور کنم مطمئنم شماهم میدونید قضیه از چه قراره. کشتن ندا آ قا سلطان کشتن خواهر زاده موس وی ! وای خدای من!!!! 

محیا ی عزیزم کامنتی گذاشتی  

منهم جواب دارم 

آیا امام حسین گفته بشینید و برای من گریه کنید ؟ آیا امام حسین رفته و شهید شده تا ما فقط براش گریه کنیم؟ عزاداری کنیم؟! قربون امام حسین و اهل بیتش برم که توی شهادتشون هزاران هزار درس هست اما ما فقط عزاداری و گریش رو یاد گرفتیم . محیای عزیزم امام حسین توی شهادتش درس دینداری و آزادگی بهمون داد درس پایداری و ایستادگی در مقابل ظلم و بی عدالتی درس مقابله با ظلم وفساد محیای عزیزم به نظر شما الان آقای خ که در جایگاه ول ی فق ی ه هستند عدالت را دارند؟ آیا ایشان در مقابل ظلم ایستادگی می کنند ؟ اصلا چرا ایشان در مقابل اینهمه مسائل مختلفی که این روزها پیش میاد سکوت می کنند؟ به نظر شما سکوت یک نفر در مقابل ظالم و ظلم غیر از این هست که یا خودش جزئی از ظالمان هست و یا سر دسته ظالمان؟ 

محیای عزیزم من جایگاه ول ایت فقی ه رو خیلی ارزشمند میدونم و هیچ مخالفتی با اون ندارم اما حرف من این هست که کسی که در این جایگاه قرار میگیرد باید حداقل خصایل را داشته باشد ۱- عادل باشد و عدالت را گسترش بدهد (که متاسفانه ایشان از این خصوصیت کاملا بری هستند) ۲- از حق مردم در مقابل ظالمان و ستمگران دفاع کند یعنی اونقدر شجاع باشد که حق مردم را از کسی که ظلم می کند بگیرد که متاسفانه نه تنها شجاع نیست و حق مظلوم رو نمیگیره بلکه ظلم هم می کند. من که باورم نمی شود این آقا در جریان همه این اتفاقها قرار گرفته باشد و اینقدر خونسرد در مراسم روز عاشورا مراسم روضه خانی برگزار کند و اشک بریزد. محیای عزیزم این شخص جایگاه ولا ی ت ف قیه برایش بزرگ است خیلی بزرگ . 

۲- در اون مراسمهایی که من دیدیم تمام مردم پیرو جوان دختر و پسر با لباس مشکی در تظاهرات حضور داشتند این نشانه آن است که برای امام حسین عزادارند و اما چرا این روز را انتخاب کردند ؟ برای اینکه بلکه ام در زیر سایه امام حسین بتوانند حرفشان را بزنند و کسی بشنود چرا که اینان نه جایی برای زدن حرفشان دارند و نه گوشی برای شنیدن دل پر دردشان.  

۳- کف و سوت و شعار مرگ بر اصل ول ای ت فقی ه را همانهایی دادند که از پیش آقای م و سو ی هشدارشان را داده بود بله کارناوال عاشورایی در پیش است مراقب باشید و این بیانیه ای بود که آقای م و س وی از چندین روز قبل صادر کرده بود و هشدار آن را داده بود بله محیای عزیزم آقای م و س وی از قبل گفتند که آقایان در صدصدند تا کارناوالی را بیندازند تا با انجام اعمال زشت و خلاف شان شما مردم و این روز عزیز انجام دهند و آن را به گردن شما بیندازند پس مواظب باشید مواظب حرکت و رفتارتان باشید و این موضوع آنها را که در جریان بودند را به خوبی آگاه کرده بود که سر از پا خطا نکنند . توی پست قبل گفته بودم اتوبوسهایی از افرادی را دیدم که به سمت خیابان آ ز ا دی آمدند اینان همانها بودند عزیزکم این ها همه ساخته خودشان است تا به گردن مردم معترض بیندازند و از احساسات مردم خوش خیالمان سوء استفاده کنند و خودشان را موجه جلوه دهند نه عزیزم گول این کارها و رفتارهای رسانه دروغ را نخور اینها همانند همان عکس پاره شده اما م راحلمان هست که چند روز بعد ریختند توی حسینیه ایشان و مردم عزادار را زدند و نوه ی امام عزیز آقای یاس ر خمی نی را کتک زدند آیا این اعمال با انهمه اخباری که در باره حتک حرمت به امام راحل میدادن د نقیض نیست؟! تو را به خدا اینهمه دروغ را به این سادگی باور نکنید تورا به خدا اینقدر ساده نباشید تورا به خدا یک مقدار تحقیق کنید و فکر کنید در باره آنچه که می شنوید به خدا دارند دروغ میگویند به خدا دارند از احساسات مردم سوء استفاده می کنند . جناب آقای راد ان می گویند کشته شدن فرد با گلوله مشکوک است در صورتی که نیروی انتظامی هیچ تیری شلیک نکرده است متاسفم که آنجا بودم و با گوشهای خودم صدای شلیک گلوله ها را شنیدم حالا نیروی انتظامی بود یا لباس شخصی ها .  راستی این لباس شخصی ها کی ها هستند و به چه حکمی و به چه اجازه ای اسلحه دارند و چماق و زره و ... به چه حقی مردم را می زنند ؟! غیز از این است که شخص اول مم لکت حضرت آقا از همه اینها خبر دارند و اینها همه دستور از شخص شخیص ایشان میگیرند و اگر نمی دادند و اینظور نیست وای برما که چه ر ه بر خفته و بی خبری داریم.  

محیای عزیزم مگر اینهمه نیروز گار در روز عاشورا نباید عزاداری می کردند مگر نیروهای لباس خصی و بس ی جیان نا م ح ترم نباید عزاداری می کردند پس چرا در روز عاشورا در ظهر عاشورا با چماق و اسلحه به جان مردم بی سلاح افتادند؟!!!!!!!!!!!! اگر مردم عزاداری نکردند فقط راه رفتند و شعاری دادند آنها چه که ظهر عاشورا مانند سپاه یزید به جان مردم افتاده بودند. 

ادامه باشد برای بعد دخترکم در حال گریه است.

عاشورای واقعی رو به چشم دیدیم

سلام 

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین تسلیت باد. 

التماس دعا فراوان 

خیلی درد داره خیلی  

ای کاش نمیدیدم ای کاش در همون حد شنیدن بود!!!!!!!! 

ای کاش امروز میدان ام ا م ح س ین نمیرفتم ایکاش امروز میدان ولی عصر نمیرفتم ای کاش خیابان آ ز اد  ی رو نمیدیدم و ای کاش توی کوچه پس کوچه های موازی با خیابان آزا دی حضور نداشتم . ای کاش اون سیل جمعیت معترض رو نمیدیدم ای کاش تار و مار شدن مردم رو روی زمین توی خیابان خو ش نمیدیم ای کاش اونطور سرفه کردنهای مردم رونمیدیدم ای کاش بخش شدن اون زن رو وسط خیابان از شدت سرفه و تفس تنگی نمیدیم ای کاش سرفه های بی پایان مردم رو نمیدیدم وای کاش اونطور سرفه کردنهای پسر رو که از شدت سرفته چشمهاش از حدقه بیرون زده بود رو نمیدیدم ای کاش کتک خورن جوونها رو نمیدیدم ای کاش اون گاردی های بی ... رو در حال کتک زدن و حمله کردن رو نمیدیدم ای کاش وحشت مردم رونمیدیدم ای کاش مردم رو در حال روشن کردن آتش و سیگار و دادن سیگارهای روشن بهجمعیت رو برای فرار از گازهای اش ک اور و فل فل نمیدیدم ای کاش اینها رو نمیدیدم تا حداقل با شیندن اخ بار تی وی و شیندین دروغ های رسانه دروغ دل خوش میکردم ای کاش ظهر عاشورای واقعی رو بعد از ۱۴۰۰ سال نمیدیدم ای کاش پیاده شدن جمعیت رو از اتوبوسهایی که معلوم بود اونها رو آورده اند برای راه انداختن کارناوال عاشورا و حمایت از ول ا یت ف.. نمیدیدم ای کاش وقتی اونطور به مردم شلیک میکردند (البته با تفنگهای پینت بال ) نمیدیدم ای کاش صداهای شلیک تیر ت فنگهای واقعی رو از نزدیک نمی شنیدم ای کاش فرار مردم رو با هراس به داخل خانه هایی که تماما درهایشان را برای پناه دادن به جمعیت معترض باز گذاشته بودند نمیددیدم ای کاش ارازل و اوباشی توی جمع معترضین میدیدم تا دلم خوش باشد به دروغ های رسانه دروغ ای کاش خرابکاری های لباسهای شخصی رو برای به گردن انداختن آنها به گردن معترضین نمیدیدم ای کاش آشوبگر میدیدم ! ای کاش کف و دست و سوت میدیدم تا دل خوش کنم به گفته آن زن در رسانه دروغ ای کاش شعار های مرگ بر خا.... رو نمی شنیدم تا دل خوش کنم به محوریت یک فرد و دلگرم کنم به اینکه هنوز هم کسی هست که امیدمان به آسایش و راحتی باشد . ای کاش صداهای الله و اکبر و یا حسین گروع معترضین رونمی شنیدم ای کاش شلیک گازهای اش ک اور رد با چشمانم نمی دیدیم ای کاش زیارت عاشورا می خواندم و لعن بر یزید و معاویه ۱۴۰۰ سال پیش میدادم به جای لعن به کسانی که ۲۴ سال از عمرم رو به حمایت از اونها میگذراندم . ای کاش تعطیلی دار و  ز ه را را نمیدیدم ای کاش تابلوی امشبو فردا شب مراسم عزاداری در این مکان برقرار نیست را   نمیدیدم و ای کاش نیروهای ل باس شخ صی رو توی میدان ولنجک نمیدیدم ای کاش ۴ اتوبوس با کلی نیروی لباس شخ صی رو توی اون میدون نمیدیدم ای کاش نیروهای گار د و رو با اون ظاهر توی میدان تجریش نمیدیدم ای کاش میدان نیاوران رو با ان همه نیرو خفقان نمییدیم ای کاش فکر میکردم همه آنچه میشنوم از ما ه وا ره دروع است ای کاش نمیدیدم و فکر میکردم شهر درامن و امان است و تعداد محدودی ارارل و اوباش خرابکاری کردند و رفتند واااااااااااااااای خدای من انگار خواب دیدیم وای خدای من دخترک کوچکم هم همه اینها رو دید ای کاش اونجا نبودم که دخترکم با شنیدن صدای شعارهای مردم و بوق ماشینها هیجان زده نشودو چهره زشت و کثیف ح ک و مت و شهر را نمیدید خدای من اینان نیروهای امام حسین بودند؟ ظهر عاشورا به جان مردم افتاده بودند؟وای خدای من اینها مسلمان بودند ظهر عاشورا به جان مردم بی صلاح افتاده بوند؟ به چه جرمی؟ به جرم اعتراض و شعار؟  

وای خدای من خیلی  خسته ام خیلی از این  همه دل پر از این همه اعتراضهای بی جواب از این همه خون ریزی از این      همه نا امنی!!! از این رسانه دروغ!!! وای خدای من کمک کن کمک........ 

حرفی برای گفتن ندارم فقط میگم ای کاش نمیدیدم   

عاشورای واقعی رو به چشم دیدیم سپاه یزید و معاویه مدرن را دیدیم سپاه مردم بی گناه را دیدیم

 

التماس دعا