دختر نازم تولدت مبارک

سلام سلام

روز چهارشنبه , چهارشنبه شب و 5 شنبه تداعی قشنگترین و زیباترین روزهای رندگیم بود روزو شبی که خدا یه فرشته ناز و مهربون رو بهمون هدیه کارد و خانواده 2نفره ما 3 نفره شد معنای واقعی خانواده رو به خودش گرفت 5شنبه شب تولد دخترک گلم بود دختر ناز و مهربونم که دیگه سنش رو میشه شمرد و گفت که دیگه یک سال داره خدای من چقدر این یکسال علی رغم فراز و نشیب و سختیهایی که داشت زود گذشت .

روز 5 شنبه و جمعه اینقدر این دختر ناز رو بغل کردیم و چلوندیم دیگه بچم براش نا نموند و کلی له شد اما یک کلمه شکایت نمیکرد و اجازه میداد تا لذت بغل کردن و بوسیدنش رو ببرم و خستگی این یکسال رو در بیارم .

روز 5 شنبه صبح شوشو جان رفت سر کار و من و یاس خواب بودیم که با صدای بلند آهنگ و سر صدای دایی محسن و خاله مهسا(زندایی یاس که ازمون خواسته که یاس بهش بگه خاله نه زندایی) از خواب بیدار شدیم بعد همزمان صدای تلفن که مهسا جون خواست برای خوردن صبحانه بریم خونه مامان اینا ما هم به سرعت آماده شدیم راهی طبقه پایین که وقتی وارد خونه شدیم یاس رو روی دست گرفتن و کلی براش شعر خوندن و بوسش کردن و ... که دیگه بچم کلی هاج و واج مونده بود بعدهم که گذاشتنش پایین با صدای آهنگ کلی رقصید و بشکن زد . کلی ذوق کرد .

بابای گلم خیلی ناقافلانه امام حسین طلبوندش و با عموی گلم رفتن کربلا خیلی خوشبه حالشون به همین خاطر هم روز 5 شنبه مامان هم براشون اش پشت پا گذاشته بود و مهمان هم داشت و یه کم هم تولد بازی کردیم .

دخترکم از طرف مامانی(مامان خودم) یه میز آرایش با مخلفاتش هدیه گرفت که کلی عاشقشونه همش میشه جلوی آینه روی صندلی و بعضی وقتها هم لیز میخوره میفته و دوباره بلند میشه میشینه روی صندلی و همش هم داره با سشوارش موهاشو خشک میکنه یا موهای بقیه رو خشک میکنه.یک ست عروسک با کالسکه و شیر خشکش و غذاش و پمپرزش و اینها که هم غذا میخوره هم با عرض معذرت پی پی میکنه هم با گریه کردنش اشک میریزه و .... ازطرف بابای گلم که از طرفش هدیه اش داده شد . یک ارگ و یک پیراهن خیلی ناز از طرف خاله مهسا و دایی محسن عروسکهای دارا و سارا از طرف خاله مهناز(خاله شوشو) و یک دوتا عروسک دیگه از طرف زن عمو (همون عمو که با بابا رفتن کربلا) و یکیش هم از طرف سنا جون دوست گل خودم یک پیراهن ناز هم از طرف زندایی شوشو و مقداری هم پول از طرف مامانی شوشو که ازش ممنونم . و خیلی ها هم با تبریک تلفنی و اس ام اسی کلی لطف کردن که واقعا ممنونم ازشو و البته یک پیراهن ناز هم از طرف ناژین دوست کوچلوی یاس (همسایه ی بالاییمون) خلاصه اینکه همه شرمندمون کردن غروب هم که شوشو اومد دختری رو آماده کردیم و رفتیم یک کیک کوچیک هم تهیه کردیم و رفتیم آتلیه و عکس دخترک رو انداختیم خانومی کلی ژست میگرفت و کلی ناز و ادا میریخت و کلی دل عکاس رو برده بود یاس که چهارمین بچه بود که عکس مینداختکه عکاس کلی قربون صدقه رفت و گفت که دختر شما چقدر قشنگ ژست میگیره بلا خانوم اینقدر قشنگ ژشت میگرفت که همه مونده بودیم.

خلاصه اینه بعدشهم کیک رو برداشتیم و بردیم خونه مادر بزرگ شوشو و بعداز شام راس ساعت 12:10 دقیقه شب زماندقیقی که به دنیا اومده بود شمعش رو فوت کرد تولدش رو مبارک .(فوت که میگم ژست و صدای فوت بود اماهیچ تاثیری روی شمع نداشت)

کلی هم توی خونه عکس انداختیم که انشاالله شب از خونه عکسا رو اپ می کنم و عکسای آتلیه رو هم وقتی گرفتیم حتما میذارم.

راستی همزمان با تولد دخترک تولد خاله مهسا هم بود و کلی به ایشون تبریک گفتیم اما از اونجایی که قرار هست هفته آینده همزمان با برگشت بابا یه مراسمی داشته باشیم قرار شد هدیه مهسا جون رو همون روز بهش بدیم .

دخترک ناز ما توی یک سالگی خودش به راحتی بلند میشه می ایسته دستش رو به اجسام میگیره و با سرعت قابل ملاحظه ای راه میره . دستش یا گوشی ا کنترل تلویزیون رو میگیره در گوشش و به یه صدای نازی میگه ا()فتحه روی الف (با   با) یا (با ) .

یا میگه دا    ئی یا دا خالی یعنی دایی . بده بیا بگیرش رو هم به قشنگی میگه البته روی کلمه اول فتحه رو بذارین .

خانومی اسم هرکسی رو که میگیم و میگیم کوش اگر باشه نشون میده اگر هم نباشه میگه بَف(رفت) .

کافیه بگیم حسین و سینه میزنه . یا آهنگ شاد بشنوه بشکن میزنه  یا گاهی هم با چسبوندن زبونش به سقف دهانش صدای بشکن رو در میاره .

و اگر آهنگ خیلی شاد باشه کلی میرقصه .

خلاصه اینکه این دخترک دائما در حال دلبریه و کلی شیطنت میکنه حالا انشالله در اولین فرصت عکسها رو میذارم .

فعلا بای تا های

Dear friend thanks a lot of all good wishes and good words for my daughter birthday II wish u had good times and days .