عیدتون مبارک

سلام سلام

دوست جونیاااااااااااااام عیدتون مبارک سال تو تون مبارک واااااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر خوبه این روزا چقدر همه در جنب و جوش هستند یکی مسافرت یکی مهمونی رفتن یکی مهمونی دادن انشالله که سال جدید سالی خوش با موفقیتهای بسیار برای همه دوستای خوبم باشه نشد که از سال 86 توی وبلاگی خدا حافظی کنم اما به سال قشنگ 87 سلام می کنم 78 جون سلام سلام هزارتا سلام .

واااااااااااااااااااای سال سال موش است و ماهم که موش پس سال سال خودم آخ جووووووووووووووون امسال دیگه دور دور منه هورااااااااااااااااااااااا.

خوب شما چه می کنید؟ مسافرتا رو رفتید ؟ برگشتید؟ امیدوارم همه تون خوش باشید.

بله دیگه امروزم که روز اول کاریو ماهم که نه اینکه عاشق کااااااااااااااااار اومدیم سرکارمون و با هزارتا سلام صلوات روز اول کاری سال87 رو شروع کردیم و گقتیم خدایا به امید تو .

شوشو جان خونه خوابن زیرا برای اینکه شرکت ما لطف کردن هر سه تا دفترمون رو کلهم تعطیل کردن تا 17 فروردین اما از اونجایی که من توی بیمارستان مامورم باید بیاییم ای خداااااااااااااااا شکرت همین دیگه همین .

امسال بر خلاف پارسال که جز خانواده خودم و خانواده شوشو جان کسان دیگری تشریف نیاوردند عید دیدنیمان تاحالا عموی بزرگ و اهل و عیال و عروس اومدن دایی بزرگ و خانواده اومدن پدر بزرگ اومدن مامان اینها هم اومدن امشب هم که نسرین جونی و مامانی واداشی شوشو میان هورااااااااا فردا که عید ولادت حضرت رسول هست و برهمه مبارک باشه با نسرین جونی و مامانی و خاله شوشو و دخترا می ریم خونه خاله من که جشن تکلیف دختر خاله جان هست و جشن میلاد . یادش بخیر اون روز ولادت حضرت رسول که خبر به دنیا اومدن نی نی خاله رو دادن چقدر ذوق کردیم انگار همین سال گذشته بود و  امسال هم دختر خانم گل میشه 9سالشو دیگه خانومی میشه برای خودش مبارکش باشه.

راستش و بخوایین جشن تکلیف گرفتن توی خانواده ما به اندازه جشن تولد گرفتن مهممه شایدم بشه گفت مهم تر و من این موضوع رو خیلی دوستش می دارم.

دیگه دیگههههههههههه فیلا همین کلی عید دیدنی رفتنا مونده که باید بهش برسیم هم دلم می خواد برم مسافرت هم دلم می خواد تا تهران خلوته ازش نهایت لذت رو ببرم وااااااااااقعا عالیه اینقدر کیف می کنی وقتی میایی تا برسی به مقصدت توی مترو همه می شینن شلوغ نیست تاکسی راحت گیرت میاد توی ترافیک نمی مونی مسیر 2ساعته هر روز رو یک ساعته میایی واااااااااااای ایکاش همیشه عید باشه مردم پی گشت و گذار و خوشی بعدش این تهرون ماهم یه نفس راحت بکشه .

راستی سال تحویل رو برای اولین بار پیش پدر شوشو بودیم خیلی خوب بود خیلی خوشحال بود ماهم همینطور.

این عید سومین عید مشترک منو شوشوست یک عید به نامزدی و دوعید دیگه توی خونه خودمون اما این سه سال هیچ کدوم رو نه خونه خودم بودم نه خونه مامانم اما از همشون لذت بردم .

همیشه خوش باشید همیشه شاد باشید همیشه لبتون خندون باشه همیشه سلامت باشید همیشه جیباتون پر پول باشه موفقیت کسب کنید فراووووووووووووووووووون.

قربون همگی

فیلا بایتون