سالگرد ازدواج و عشق 6 ساله

سلام سلام


دیروز یعنی 17 مرداد شمشمین سالگرد ازدواجمون بود ازدواج من و عشم عزیزدلم که 6 سال از قشنگترین روزهای عمرم رو باهم گروندیم چقدر زود گذشت! چقدر خوش گذشت! همیشه از زمانی که ازدواج کردم این رو گفتم اگر یک همراه خوب داشته باشی ازدواج  میتونه بی نظیر ترین اتفاق عمرت باشه همونطور که برای من بود .

دیروز جشن 6 سالگی زندگیمون رو به همره عشم و دخترکمون سه تایی برگزار کردیم .

اول رفتیم سوپ ر اس تار مهمان من برای افطار و شام سالگرد ازدواج به همسری و بعد از اون هم سه تایی رفتیم کن به صرف چایی و قلیان که کلی چسبید مهمان همسری جای همیشگی رفتیم مثل همیشه خوش گذشت دخترکم که حسابی از وجود پیشی ها فیض برد و دلی از غزا درآورد اینقدر که این بچه عاشق پیشی هست بعد هم از دیدن غاز ها  مرغابی های داخل رودخانه کلی کیف کرد و در نهایت هم با گریه و زاری که پیشی میخوام غاز میخوام راهی منزل شدیم .

خانوم گلی حسابی شیطون شده و حسابی شیرین شده فقط گاهی از شیرینی دل و .... خوب دیگه اینم یه قسمتشه دیگه .

از زمانی که همسری از ماموریت برگشت خیلی بهتر شده اما خوب گاهی هم اذیت می کنه . حالادیگه خیلی بهانه مامانی و باباییش رو میگیره دیروز اینقدر بهانه گرفت و گریه کرد که داشت از حال می رفت و این خیلی بده چون من اصلا آدمی نیستم که به بچه رو بدم و اینقدر مقاومت میکنم در مقابل خواسته های نامعقولش که .... اما در نهایت درسته من پیروزم در اکثر موارد ولی با تنی رنجور و اعصابی خط خطی.

خانومی دیگه به نوعی میشه گفت خوب صحبت می کنه .

کلماتی که به کار میبره اکثرا درسته چند تا از کلماتش رو :

مون = نون

دبش = کفش

دُژ لب= رژ لب

آله = خاله

آله نیداد = خاله ندا (مربی مهد)

آله دَناز= خاله طناز (مربی مهد)

و ....

با همه سختیها و اذیتهایی که داره اما با یک لبخند و یک مامان تاتی گفتنش لم رو میبره و دیگه نمی تونم ظاقت بیارم و میچلونمش

در کل خدا رو شکر وزنش نرمال و خوبه و نسبت به هم سنهاش قدش بلندتره .

زیاد توی غذا خوردن اذیتش نمی کنم غذا رو درست می کنم و میذارم اگر میل داشته باشه خوب می خوره اگر هم که نه دیگه هیچی . هر موقع میل داشت می خوره.

با مهد خوب کنار اومده  و دوست داره در کل این 2 ماه بجز دو مورد دیگه بقیش رو خوب رفته مهد .

بعضی وقت ها هم که خونه مامان اینا باشیم خانوم همونجا می مونند و مهد تعطیل.

عکسهایی گرفتم که انشالله به زودی میذارم فقط جدا کردن و تنظیم سایزشون وقت میبره که اگر خانم خانوما بذارن انشالله به زودی.


همیشه شاد باشید .

یه عالمه التماس دعا وقت افطار و سحر وقت روزه داری وقت دعا ها .

قربونتون.