یک و نیم سالگی یاس مامان

سلام سلام

 

بیش از یک ماهه که استعفا دادم و اومدم بیرون خودم شدم و خودم به زندگیم میرسم و به دخترک نازم به خودم میرسم و به دوست داشتنیهام دیگه سعی می کنم همه چیز رو در رابطه با شرکت از ذهنم بیرون کنم البته شرکت هنوز با استعفای کامل من موافقت نکرده و ازم خواست که آموزش رو دست بیگرم که بعد از کلی بررسی کردن به این نتیجه رسیدم که یک کمی هم مشغولیت بد نیست و فعلا بعضی روزا به اندازه 3 الی 4 ساعت میرم و بر میگردم. اما هیچ ارتباطی با شرکت غیر از اس ام اس کردن ساعتها براشون ندارم.

دخترکم امروز یک سال و نیمه شده و کلی خانوم ماشالله دخترکم این هفته نسبت به هفته پیشش کلی بزرگتر شده و خانوم تر کلی هم دلبری میکنه و وقت من رو اینقدر پر کرده که وقت پست گذاشتن هم ندارم.

خانومی دیگه مامان و بابا - مامانی و بابایی رو دایی و عمو رو میگه 

دایی = دای

مامانی=مامانی

عمو = عم تاکید روی میم 

حموم =حمو

آب = آ

غذا= به

میوه به کلی = نانگی

لیمو شیرین = شیرین شیرین عاشقشه

نون= نو

متین(اسم یکی از عروسکهاش)=میین

شیر= سیر

سوپ= شوپ

کاکتر مورد علاقش pooh همونPOO

Kitti=kidi

toueiti= teito

دخترکم کار با لپ تاپ رو به خوبی بلده و کارش هم که تموم میشه میبنده و میزارش کنار.

راستی دیگه با اومد و رفت هم جمله میگه

خلاصه اینکه دلبری شده برای خودش افراد مورد علاقه اش هم عمو فرهادش دایی محسن و خاله مهسا که همسر دایی محسن هست .

فعلا که کلی داریم باهم حال میکنیم و کلی لذت می بریم .

برامون دعا کنید خیلی خیلی زیاد 

نظرات 7 + ارسال نظر
یه مامان(مریم) شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ http://maloosakam.persianblog.ir

خیلی کار خوبی کردی خانومی و بهتر از اون اینکه به طور کامل تو خونه نشستی همون 3-4 ساعت بعضس روزها واسه روحیتم خوبه عزیزم.

مامان نازنینها شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://niniemaman.blogfa.com

18 ماهگی عروسک نازت مبارک باشه . حسابی ببوسش از طرف من . چه خوب که حالا میتونی بی دغدغه به نی نی نازت برسی . کاش منم این جرات رو پیدا میکردم

سپیده عمه آریانا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://littleangle.persianblog.ir/

سلام
یک سال و نیمه شدن یاس قشنگم مبارک باشه .
قربون این دخملی برم که 1000 ماشااله خانمی شده برای خودش .
انشااله که همیشه سلامت و شادکام باشید .
یاسی نازم رو ببوسید .
منتظر عکسهای دخملی هستیم .
بوووووووووووووووووووووووووووس

وحیده یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.zendegi-m.blogfa.com

سلام عزیزم براتون ارزوی موفقیت دارم خوشحال میشم بهم سر بزنید

نهال سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 ق.ظ http://nahal87654.persianblog.ir

کار خوبی کردی که استعفا دادی عزیزم.
لینکت می کنم.

علیرضا دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.shahrakmarlik.blogfa.com

سلام ...

من که از عشق و عاشقی خسته شدم و یه مدتی میخوام نظاره گر وبلاگهای شما عزیزان باشم .. پس از این به بعد درکنار شما و از بینندگان وبلاگ ها و دستنوشته های زیبای شما عزیزان خوبم خواهم بود ..
توی وبلاگ من همه چی هست ..
هرروز بیا اول یوزر و پسوورد آنتی ویروس nod32 رو بردار
بعد یه نیگاهی به قیمتهای جهانی بازار طلاو ... بنداز
بعد یه فال بگیر و ساعتهای جهانی رو با ساعت خونه خودتون مقایسه کن
بعد توی لینکها دیکشنری آنلاین و ... رو ببین ..
بعد 1000 تا سایت مفید اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و هنری و .. رو ببین و لذت ببر ..
بعد درمورد بازار بورس و سهام و اطلاعات اقتصادی تحقیق کن و یواش یواش چشم و گوش اقتصادی خودتو باز کن ..
بعد توی زمینه قیمتهای ملک در ایران یه گذری داشته باش...
بعد در مورد موسیقی و آهنگسازی و .. یه جستجویی بکن

خسته شدم دیگه ..
آخرش هم نظرت رو بذار و منو با هر اسمی دلت خواست لینک کن که هرروز بهم احتیاج داری و هی هی دنبالم نگردی ... اگه لینکم کردی بهم خبر بده ..

میدونم توی وبلاگت جای منبع پرگوهری مثل وبلاگ من خالیه و دوستای تو هم برات ارزش بیشتری قایل میشن و هرروز از وبلاگ تو منو میبینند ..

رومینا مامی پارسا سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://khaleruru.persianblog.ir

عزیزم یادم رفت بگم من مامان پارسا هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد