عاشورای واقعی رو به چشم دیدیم

سلام 

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین تسلیت باد. 

التماس دعا فراوان 

خیلی درد داره خیلی  

ای کاش نمیدیدم ای کاش در همون حد شنیدن بود!!!!!!!! 

ای کاش امروز میدان ام ا م ح س ین نمیرفتم ایکاش امروز میدان ولی عصر نمیرفتم ای کاش خیابان آ ز اد  ی رو نمیدیدم و ای کاش توی کوچه پس کوچه های موازی با خیابان آزا دی حضور نداشتم . ای کاش اون سیل جمعیت معترض رو نمیدیدم ای کاش تار و مار شدن مردم رو روی زمین توی خیابان خو ش نمیدیم ای کاش اونطور سرفه کردنهای مردم رونمیدیدم ای کاش بخش شدن اون زن رو وسط خیابان از شدت سرفه و تفس تنگی نمیدیم ای کاش سرفه های بی پایان مردم رو نمیدیدم وای کاش اونطور سرفه کردنهای پسر رو که از شدت سرفته چشمهاش از حدقه بیرون زده بود رو نمیدیدم ای کاش کتک خورن جوونها رو نمیدیدم ای کاش اون گاردی های بی ... رو در حال کتک زدن و حمله کردن رو نمیدیدم ای کاش وحشت مردم رونمیدیدم ای کاش مردم رو در حال روشن کردن آتش و سیگار و دادن سیگارهای روشن بهجمعیت رو برای فرار از گازهای اش ک اور و فل فل نمیدیدم ای کاش اینها رو نمیدیدم تا حداقل با شیندن اخ بار تی وی و شیندین دروغ های رسانه دروغ دل خوش میکردم ای کاش ظهر عاشورای واقعی رو بعد از ۱۴۰۰ سال نمیدیدم ای کاش پیاده شدن جمعیت رو از اتوبوسهایی که معلوم بود اونها رو آورده اند برای راه انداختن کارناوال عاشورا و حمایت از ول ا یت ف.. نمیدیدم ای کاش وقتی اونطور به مردم شلیک میکردند (البته با تفنگهای پینت بال ) نمیدیدم ای کاش صداهای شلیک تیر ت فنگهای واقعی رو از نزدیک نمی شنیدم ای کاش فرار مردم رو با هراس به داخل خانه هایی که تماما درهایشان را برای پناه دادن به جمعیت معترض باز گذاشته بودند نمیددیدم ای کاش ارازل و اوباشی توی جمع معترضین میدیدم تا دلم خوش باشد به دروغ های رسانه دروغ ای کاش خرابکاری های لباسهای شخصی رو برای به گردن انداختن آنها به گردن معترضین نمیدیدم ای کاش آشوبگر میدیدم ! ای کاش کف و دست و سوت میدیدم تا دل خوش کنم به گفته آن زن در رسانه دروغ ای کاش شعار های مرگ بر خا.... رو نمی شنیدم تا دل خوش کنم به محوریت یک فرد و دلگرم کنم به اینکه هنوز هم کسی هست که امیدمان به آسایش و راحتی باشد . ای کاش صداهای الله و اکبر و یا حسین گروع معترضین رونمی شنیدم ای کاش شلیک گازهای اش ک اور رد با چشمانم نمی دیدیم ای کاش زیارت عاشورا می خواندم و لعن بر یزید و معاویه ۱۴۰۰ سال پیش میدادم به جای لعن به کسانی که ۲۴ سال از عمرم رو به حمایت از اونها میگذراندم . ای کاش تعطیلی دار و  ز ه را را نمیدیدم ای کاش تابلوی امشبو فردا شب مراسم عزاداری در این مکان برقرار نیست را   نمیدیدم و ای کاش نیروهای ل باس شخ صی رو توی میدان ولنجک نمیدیدم ای کاش ۴ اتوبوس با کلی نیروی لباس شخ صی رو توی اون میدون نمیدیدم ای کاش نیروهای گار د و رو با اون ظاهر توی میدان تجریش نمیدیدم ای کاش میدان نیاوران رو با ان همه نیرو خفقان نمییدیم ای کاش فکر میکردم همه آنچه میشنوم از ما ه وا ره دروع است ای کاش نمیدیدم و فکر میکردم شهر درامن و امان است و تعداد محدودی ارارل و اوباش خرابکاری کردند و رفتند واااااااااااااااای خدای من انگار خواب دیدیم وای خدای من دخترک کوچکم هم همه اینها رو دید ای کاش اونجا نبودم که دخترکم با شنیدن صدای شعارهای مردم و بوق ماشینها هیجان زده نشودو چهره زشت و کثیف ح ک و مت و شهر را نمیدید خدای من اینان نیروهای امام حسین بودند؟ ظهر عاشورا به جان مردم افتاده بودند؟وای خدای من اینها مسلمان بودند ظهر عاشورا به جان مردم بی صلاح افتاده بوند؟ به چه جرمی؟ به جرم اعتراض و شعار؟  

وای خدای من خیلی  خسته ام خیلی از این  همه دل پر از این همه اعتراضهای بی جواب از این همه خون ریزی از این      همه نا امنی!!! از این رسانه دروغ!!! وای خدای من کمک کن کمک........ 

حرفی برای گفتن ندارم فقط میگم ای کاش نمیدیدم   

عاشورای واقعی رو به چشم دیدیم سپاه یزید و معاویه مدرن را دیدیم سپاه مردم بی گناه را دیدیم

 

التماس دعا

نظرات 4 + ارسال نظر
مهیا دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://mahya.blogsky.com

سلام
خوبی گلم؟
نمیدونم چی بگم یا اینکه از کجا شروع کنم
همه چیز برام شده مثل کابوس
یه گوشم یه چیز میشنوه که میگه راسته اما گوش دیگم همون حرفایی رو که راسترو تکذیب میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیروز عاشورا بود
عاشورا عاشورا عاشورا
دیروز روزی بود که من باید با خدای خودم و با امام حسینم خلوت میکردم
دیروز روزی بود که باید به حال امامم که ۱۴۰۰ سال پیش اونجوری جون داد اشک میریختم به یاد امامی که به خاطر اسلام جان داد
دیروز روزی بود که هر چی تو دلم غوغا بود ازاین و اون کنار میزاشتم و زار زار اشک میریختم و با خدای خودم خلوت میکردم
دیروز روزی بود که اگر هم کسی بابامو جلوی چشمام کشته بود کنار میزاشتم و به عزاداریم میرسیدم .عزاداری برای کسی که برای من رفت.......
اما
اما دیروز خیلی ها عزاداری نکردن اره نه تنها نکردن بلکه جشن هم گرفتن
امام ما برای اسلام شهید شد اونوقت اونا شعار میدادن استقلال ازادی جمهوری ایرانی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به ما که برای اماممون سوگواری میکردیم میگفتن حسین حسین شعارشون / تجاوز افتخارشون؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این چیزی که من میبینم دیگه مخالفت با دولت و اح م دی ن ژاد نیست
مخالفت با حکومتیه که ما به خاطرش هزاران شهید دادیم
واقعا اینا چی میخوان؟مرگ بر اصل ولایت فقیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
اصل ولایت فقیه کیه؟جز اینه که اصل ولایت فقیه امام علی ع است
و اما اونایی که شاید روز عاشورا اومدن فقط میخوان از حقشونو رایشون دفاع کنن!!!!!!!!!!!!!!!باید بگم که احمقانه ترین روز رو برای دفاع از مثلا ارمان های روشنفکرانشون انتخواب کردن؟!!!!!!!!!!!!!
چیزی که مسلمه اینه که م و س و ی یه بازیچه بود یه نفری که شده عروسک خیمه شب بازی
فردی که تا تقی به توقی میخوره بیانه صادر میکنه اما اعلام برائت از افرادی که به مقدسات توهین میکنن نمیکنه!؟؟؟؟
اونایی که خواستار برکناری ولایت فقیه هستن واقعا چه چیزی رو میخوان جایگزینش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیگم ولایت فقیه بدون مشکله اما بهش حق میدم چون معصوم نیست!!!!!!!
چیزی که مشخصه اینه که قضیه اونطور که سردار رادان با خیال راحت در موردش حرف میزد نبوده
قضیه ۴ کشته نبوده
و قضیه خیلی فراتر از اون چیزیه که رسانه اعلام میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه میدونم حتما اونم واسه خودش دلایلی داره
اما اینو خوب میدم اونم اینه که من اگر میخوام از حقم دفاع کنم نباید این روز بزرگ و عظیم رو زیر سوال ببرم
نه نباااااااااااید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان هر کی از ننش قهر کرده و مخالف حکومته یه شال سبز میندازه گردنش و میخواد مثلا از حقش دفاع کنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بیچاره م و س وی دق نکنه خوبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واما تو ای کاش نمیدیدی ای کاش.............

شینا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

مهیای عزیز کی گفته که ولایت فقیه ولایت امامان است؟ نظریه ولایت فقیه ۳۰ سال است که مطرح و اجرا شده و کوچکترین اشاره ای به اون رو در هیچ حدیث و روایتی نداریم.
مگه حضرت علی فقیه بوده؟ حضرت علی و بقیه امامان معصوم بودند و برگزیده ی خدا در حالی که آقای خامنه ای برگزیده ی انسان های معمولیه و معصوم هم نیست ولی ادعاشون اینه که دین خدا رو دارن زنده نگه می دارن البته با ظلم به بنده ی خدا!

هم وطن شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ

من هم میگم ای کاش خیلی ازین مسائل اتفاق نمی افتاد من وقتی خوب فکر میکنم میبینم که همه ما بازیچه چیزی به اسم سیاست بودیم که نفهمیدیم
نشنیدی که میگن عالم سیاست عالم کثیفیه؟؟؟؟؟؟؟
آره بعضی ها خودشون رو خیلی درگیر این کثافت بازی ها بودم بعضی که انگار منتظرند تا یک اتفاقی بیفته و بلند بشند اعلام حق کنند و با خودشان فکر میکنندکه برحقند
بعضی که معلوم نیست دلشان از کجا پره میآیند و به کسانی گیر میدهند که اصلا ربطی به آنها ندارد مثلا تو ایستگاه اتوبوس وقتی که دیر میآید شما بگید چه ربطی به دولت داره که فحش و فزاحت میبندد به دولت وقتی هم که ربطش می پرسی جواب برای گفتن ندارند
اینها همه دلشان پره اما همه اینها تقصیر یک نفر و یک نهاد نیست خیلی دخلیند خیلیها که پشت پرده اند ما که زمان شاه نبودیم اما شنیدیم که آن موقع هم کسانی بودند که دل پری داشتند و سر یک نفر خالی کردند باز هم حق رفت زیر سوال پس فکر کنید ببینید مقصر کیه رهبری - دولت - یا بعضی از خود مردم
چرا کسانی که حق مردم رو میخورند به اسم به مردم زور میگویند و چون برترند هرکاری که میخواهند میکنند و هیچکس بهشان هیچی نمیگوید اینها همین مردمند کسانی که سری توی سرا دارند دیگه حتی برادر خودشان را هم آدم حساب نمیکنند و فکر میکنند فقط خودشانند که برترند ببینم اینها را هم دولت و رهبری اجیر کردند نه یک نگاه به اجتماع کوچکتر یعنی خانواده ها بیندازیم بعد قضاوت کنیم من هم دلم به درد امد وقتی که ظلمی که مردم دارند در حق خودشان میکنند را میبینم
راستی یک چیز دیگه وقتی تلویزیون گاهی وقتها میروند با آدم های حزب اللهی صحبت میکنند و به قول شماها ریشو پشمیها همه داد میزنند بله اینها که معلومه طرف کیند و اون موقع گرارش تلویزیون درسته اما وقتی که میروند با آدمهای از جنس خودمان صحبت میکنند گزارش میشه دروغ و ساختگی نه منطق من اینو قبول نمیکنه

یه سوال میشه بگیید شما اون رو ز با بچه کوچک تو همه این خیابانها چی کار میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نگو بی غرض و بی علت رفته بودی که اینقدر هالو نیستم که باور کنم علتی داشته که فقط خودت میدونی

. سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ

من وبلاگتو می خوندم.احساساتت درباره ی زندگیت شوهرت وبچه ات واقعی بود.ولی متاسفانه جدیدا یه چیزی توش تغییر کرده اونم صداقتی که حذف شده.چطور تونستی درآن واحد( با یه بچه 6ماه به بغل !)توی همه ی این خیابانها که گفتی باشی؟
وقتی دروغ میگین حداقل یه جوری بگین که آدم باورش بشه.
مطمئن باش هیچ جای دیگه مثل ایران نیست که بتونی اینقدر راحت به رهبرش توهین کنی .اصلا جراتشو پیدا نمیکردی.فعلا رافت رهبرمون شامل حالتون شده پس تا می تونی کاسبی کن.راستی برای هرخط اراجیفی که مینویسی چقدر میگیری؟اونقدر هست که ارزش داشته باشه آخرتتو بهش بفروشی؟دوستانه بهت می گم: هنوز وقت برای جبران و توبه هست.حالا که خدا توی این دنیا همه چیز بهت داده خودت با دست خودت آخرتتو خراب نکن.شاید باورش برات سخت باشه ولی واقعیت اینه که کمک غیبی امام زمان (عج) پشت نظام جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه حضرت آیت الله خامنه ای است.با این زور زدنهای الکی نمی تونین کاری از پیش ببرین.یه بار دیگه متنی رو که دختر خالت برات نوشته بخون.بیشتر فکر کن. بد نبود اگه چهارشنبه برای تماشاهم شده یه سر به خیابانها می زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد