دو ساله شدن دخترکم

سلام سلام 


خوبین؟ ما خوب خوبیم.

خدای من امروز دخترک من 2 ساله شد یعنی 2 سالش تمام شد و وارد سومین سال زندگیش شد قربونش برم اینقدر این یکی دو روز توی حال و هوای 2سال پیشم که خدا میدونه فرقش با اون موقع اینه که دخترکم بزرگ شده خانوم شده فقط کمی تا قسمتی لجباز و سرخود شده . زیادی می خواد که مستقل باشه و شاه باشه همه باید تابعش باشن امادر کل خانومه عشق من و به قول خودش بابا جونیشه . فداش بشم دیگه همه کلامات رو کامل میگه کم کلمه ای هست که اشتباه بگه . هزار ماشالله دیگه کمک دستمه کلی توی کارهای خونه کمکم میکنه به ثانیه نکشیده همش و منهدم می کنه . عاشق نی نی هست و پیشی . خانومی خیلی باهوشه هر چیزی رو که میگی برای بار اول یاد میگیره . خلاصه اینکه دخترکم تولدت مبارک انشالله که هزار ساله بشی.

ببخشید از اونجایی که هنوز اینترنت خونه جدید درست نیست بنابراین ما مجبوریم از شرکت و بدون عکس کار کنیم توی شرکت هم که کلی سرم شلوغه الانم حیفم اومد که تولد دخترک رو تبریک نگم توی دفتر خاطراتمون دخترک 2 ساله من تولدت مبارک عسلم عشقم امیدم.

مامان کربلا بود دو سه روزی میشه برگشته .

همسری سه هفته است رفته ماموریت شیرازی 4 شنبه شب برمیگرده جمعه روب میرره. خیلی سخت و دلگیره و خانومی خیلی بهانه گیری می کنه . خدا انشالله همیشه سایه بابا جونی رو بالای سرش نگه داره .

انشالله میام تا بعدا مفصل از احوالات  و تولد  و اینها خبر بدم و بعدش هم عکس بذارم.

فعلا قربونتون

به عالمه عیدتون مبارک التماس دعا 

نظرات 7 + ارسال نظر
کسب درآمد با پیامک شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://ads.inpersia.com/users/ref/14658

3.827160462413.17601516851-
با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ازای هر پیامکی که برای شما ارسال میشود، مبلغی به حساب شما در سایت افزوده میشود.
که میتوانید این مبلغ را پس از رسیدن به حدنصاب 5000 تومان دریافت نمایید.

نوشین مامان هستی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://hastiyemaman.blogfa.com

تولد دخمل نازتون و عیدتون مبارکککککککککککک

سپیده عمه آریانا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://littleangle.persianblog.ir/

سلام تارا جون . تولد یاسی عزیزم مبارک باشه . انشااله جشن ۱۲۰ سالگیش . امیدوارم همیشه سلامت و شاداب باشه .
زیارت مادرتون هم قبول باشه .
انشااله که همسرتون هم به سلامتی از سفر برگرده و همیشه سلامت باشند و سایه شون مستدام
یاسی گلم رو ببوسید

فاطی خاکی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام دوست جونم...ماشاا...هزار ماشا...دختر گلت چه بزرگ و خانم شده...تولدشم مبارک باشه...چرا عکس نزاشتی ازش ببینمش این دخترک نازنازی رو...

مرمر یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.farzad-r59.blogfa.com

یاس خوشگل و نازم عزیزم تولدت مبارک خاله ایشالا تولد ۱۲۰سالگیت زیر سایه مامان تارا و بابا فرشادت.دوستون دارم بووووووووووووووووووووووووووس

علی محمد محمدی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

غزلی از حسین منزوی از زبان شما به دختر شیرینت :

قند عسل من! «غزل» من! گل نازم!
کوته شده ی رشته ی امید درازم!

خرم شده اکنون چمن دیگری از تو
ای ابر نباریده به صحرای نیازم!

با شوق تو عالم همه سجاده ی عشق است
آه ای دهن کوچک تو،مهر نمازم!

شاید که رسم با تو بدان عشق حقیقی
ابرویت اگر پل زند ازعشق مجازم

بزدای غبار از رخم و پنجه ی مهری
بر من بکش،آنگاه بساز و بنوازم

بنواز که صد زمزمه ی عشق نهفته است
خاموش و فراموش به هر پرده سازم

اینک تو و آن زخمه و اینک من و این زخم
خواهی بنوازم تو و خواهی بگدازم

من گم شده بودم که مرا یافت برایت
عشق وسپس افکند به آغوش تو بازم



سلام !

بعد از فیلتر شدن وبلاگ "دری به باغ پریشانی "
با وبلاگ < غزل ؛ عشق است > پذیرایتان خواهم بود


درود و بدرود !

فاطی خاکی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

تولدش مبارک عزیزم...بابا خوب لااقل یه عکس بزار ازش ببینیمش این دخی نازتو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد