سلام سلام

۱- خیلی خسته ام خیلی

۲- مثل همه که الان حسابی سرشون شلوغه منم سرم شلوغه از بس که این شرکت بی برنامه ما همه کاراشو انداخته برای آخر سال خستم کرده.

۳- نمی دونم چی میشه؟!!!!!!!!!!!!!!!! کارمو میگم هنوز که نفهمیدن وضعیتمو اما خوب اگر بفهمن مگه چی میشه؟ هیچی این بی همه چیزا مثل یه آشغال میندازنم کنار یعنی سال جدید تمدید قرار داد نمی کنند . خوب نکنن خدای منم بزرگه . البته فعلا که نفهمیدن.

۴-خونه تکونیم ۹۸ درصد تمام شده مونده کارهای مربوط به شوهری یعنی کتابخونه هاشو میزشو و اینها که انشالله فکر کنم سال دیگه درست بشه  :o

5- هرکس مفهمه باردارم میگه امکان نداره !!!!!!!!!!!!! پس چرا معلوم نیست مخصوصا اینکه میفهمه که 5 ماهم داره تموم میشه و وارد 6 میشم (قدم تقریبا بلنده پهلو دارم و بیشتر از پهلو چاق شدم )

6- مامان گلم امروز رفته مشهد انشالله که بهش خوش بگذره.

7- سونو رفتم دکتره کلی خودشو چپ و راست کرد کلی مانیتورو و ..... رو اخرش گفت فکککککککککککککککر کنم پسره !!! گفتم دکتر مطمئنی می خوام خرید کنم  گفت ااااااااا نه برو سه هفته دیگه بیا الان یک ماهی شده انشالله این هفته میرم.

8- دلم برای مامان جون عزیزم تنگه خیلی تنگه انگار هرچی از مرگش میگذره بیشتر جای خالیش معلوم میشه گاهی اینقدر گریه میکنم که بی حال میشم اینقدر که دلم براش تنگ میشه .

قربونت بشم مامان جون عزیزم چقدر زود رفتی؟ دلم برات تنگ شده دلم می خواد بغلت کنم صورت نرم و مهربونت رو ببوسم و سرم رو بذارم روی قلبت و با صدای آهنگ قلبت خوابم ببره .

روحش شاد لطفا به فاتحه براش بگید ممنون میشم .

قربون همگی ولادت حضرت رسول بر همه مبارک .

التماس دعا برای من و نی نی نازم  یعنی ما.