زندگی در گذر است

سلام سلام

اول از همه عباداتتون قبول باشه.

2- ببخشید از اینکه اینقده دیر به دیر آپ می کنم از معایب مامان ناشی بودن دیگه این دخترک من بیشتر وقتم رو میگیره و کمتر وقت می کنم به کارهای دیگه بپردازم یواش یواش باید هم خوابش تنظیم بشه هم؛ به کارهای روزمره و زندگی رسیدن من حالا خوبه مامان هست بهم کمک می کنه.

3- از همه بدتر که چند روزی شوشو رفته بود مسافرت (دبی ) هفته پیش همچین موقعی تا شنبه که متاسفانه خیلی بهم سخت گذشت نه اینکه دست تنها باشیم و از این حرفا نه اینکه طاقت دوریش برام خیلی سخته خیلی توی این 4 سال زندگی بیشتر از یک روز از هم دور نبودیم از اونجایی که همکار هستیم کل شبانه روزمون رو باهم بودیم حتی ماموریتهای 6 ماهه سال گذشته که همش باهم رفتیم یادش بخیر زنچان ارالک یزد ارومیه و ... خیلی سخت گذشت اما خیلی خوب بود یعنی الان برام یاد آوریشون خیلی شیرینه.

4- این روزها هم با اینکه نمیتونم روزه بگیرم اما خوب دست کمی از روزه دارها هم ندارم اصلا دلم نمیاد در طی روز چیزی بخورم اگر هم بخورم فقط و فقط بخاطریاس هست که اون گرسنه نمونه.

5- دخترکم دیگه کم کم داره بزرگ میشه روز اولی که شوهری رفته بود دبی خیلی بی تابیش رو میکردیم هر دو یاس هم با اینکه دیگه دل دردها و گریه های شبانه اش کمتر شده بود اما اون چند روز دوباره شروع شد که با داداشی بردیمش دکتر، تا وارد مطب شدیم دکتر ازم خواست از توی career ش درش بیارم و بدمش بهش که کلی گرفتش بغل کلی بوس بوسیش کرد و وزنش کرد و ... که خیالم رو راحت کرد که چیز خاصی نیست وبه خاطر دل درداش باید تا 4 ماهگیش مدارا کنیم و چند تا فوت کوزه گری و یه داروی انگلیسی هم مخصوص دل دردش براش نوشت که در نهایت توی این چند روز خیلی خوب بود خدا رو شکر.

6-از برگشتن شوشو بگم که چون ماشین رو فرودگاه گذاشته بود دیگه برگشت ماهم نرفتیم دنبالش و خودش برگشت که من هم کلی بیتابیش رو کردم تا رسید خونه و کلی سوغاتی های رنگارنگ و قشنگ برای من و نی نی نازمون و کلی شرمندمون کرد یکسری سوغاتی هم برای خانواده هامون . اگر تنبلی و بی برنامگی اجازه بده ازشون عکس میگیرم میذارم حتما.

7- دلم برای کارم تنگ شده مخصوصا اینکه شوشو وقتی میاد و از کار و سایتهایی که میرفتم و الان اونها میرن تعریف می کنند کلی دلم غش میرده دل تو دلم نیست زودتر برم سر کار.

8- راستی مهیا دختر خاله گلم به تازگی به گروه وبلاگ داران پیوسته که هم دوست داره و هم خیلی استعداد داره توی وبلاگ داری به نظرم بد نیست یه سری هم بهش بزنید و کمکش کنید و راهنماییش کنید برای موفقیت بیشترش.

دوست دارم این رو بنویسم

دنیای مادری چه دنیای قشنگیه خیلی قشنگ یاس کوچلومون یه رنگ و بوی دیگه ای به زندگیمون داده و روی قشنگتر زندگی رو داره بهمون نشون میده .

من عاشق همسر گلم هستم من عاشق کوچولوی نازم هستم.

من عاشق خانواده شوشو و خانواده خودم هستم

من عاشق همه آدمای خوب دنیا هستم .

من عاشق خدای مهربون هستم ممنونم ازش که اینقدر بهم لطف داره خدایااااااااااااااااااااااا منونم نمیدونم چطوری شکرت رو بجا بیارم .

دوستای گلم همچنان بعد از گذشت چند ماه از مرگ مادر بزرگ خوب و مهربونم هنوز دل تنگشم و جای خالیش روز به روز برامون خالی تر میشه برای شادی روحش لطفا یه فاتحه بگید ممنونم.

فعلا بای تا های دیگر

پ.ن:مهسای عزیزم ممنونم به خاطر لطفایی که بهم داری و ممنون هم از تو و هم از کلوچه گلم که به مهیا سر زدید و امیدوارش کردید.