شوشوی گلم تولدت مبارک

سلام سلام 

امروز یعنی ۲۳ آذر تولد شوشوی گلم بود که همه دنیا و همه زندگی منه 

عزیز دلم همسر گلم همه زندگی من و آرامش روح و روانم مهربانم تولدت مبارک انشالله هزار ساله بشی و سایه ات بر سر من و دخترکمان

خیلی دوستت دارم خیلی   قشنگترین و عاشقانه ترین روزهام رو در کنار تو بوده ام هستم و خواهم بود انشالله. 

از اونجایی که هرچه فکر کردم به نتیجه ای برای خرید هدیه نیافتم بنابر این تصمیم بر آن شد و درنهایت هم عملی شد خریدن یک سکه به همراه کیک و گل و یک جشن کوچک دو نفره که به مناسبت تولد هم مامان شام جشنمان را تقبل کرد و در کنار مامان و بابای گلم ای شادی رو برگزار کردیم. 

دخترک کوچک ما امروز یعنی ۲۴ آذر ۵ماهش تمام و شد و وارد ششمین ماه زندگیش شد . 

خیلی لذت بخشه و جشن تولد امسال شوشو جان رو خیلی زیباتر و لذت بخش تر کردبا وجود قشنگش و جیغهای شیرین و دلبرانه اش.   

 

دوست عزیزی که بدون نام و نشان کامنت گذاشتین  

من با آقای مو  س و ی کاری ندارم ایشان هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشند. من با کسانی کار دارم که ادعای اسلام و دین دارند و ادعای حکومتی سالم و عادل  دوست گلم این وضعیت نا به سامان جامعه نشان دهنده آن است که مردم رضایتی ندارند و حرفی برای گفتن دارند اگر  ح ک ومت د م و ک را سی ست چرا کسی نیست حرف مردم را گوش بده چرا باید این همه حرف این همه درد دل در نطفه خفه بشه؟ اگر اونهایی که توی ت ظ ا ه ر ات ها و .... منافقین و آ مر یکا و ان گل یس هستند پس ما از کجا اومدیم یعنی ما هم از اونها خط میگیریم و خودمون خبر ندداریم ؟  به خدا ما هم خدا رو قبول داریم پیامبر و ۱۲ امام و ۱۴ معصوم رو قبول داریم نماز می خونیم روزه میگیریم خمس میدیم اگر توفیق داشته باشیم مستحبات هم انجام میدیم از حکومت بیگانه هم متنفریم اما از این وضعیت ناراضی حالا ما مناف قیم یا دشمن ؟ ولای ت فق یه رو هم قبول داریم اما دوست عزیز ولی فق یه یکسری خصایل را باید داشته باشه که نداشتن یک کدوم از اونها اون فرد رو خواسته و نا خواسته علنی و غیر علنی عزل میکنه و اون هم عدالت هست!!!!!!!! من توی این چند ماه هیچ عدالتی ندیدم متاسفانه دلم می سوزه که قدرت و حکومت می تونه این کار رو با ادم بکنه متاسفم برای خودم متاسفم برای شما متاسفام برای همه متاسفم برای یاس کوچکم که در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و یک سر سوزن اسلام بر اون حکم فرما نیست . در ش عا ر ها می گویند ............. ح ک و متش ح کومت حیدر است !!!!!! واقعا حکومت حضرت علی (ع)  این بوده ؟ بی ارزش بودن جان مردم ؟ 

کجایید که در تظ ا ه رات س ب زی ها خودشون رو به قول خودشون هم تیپ ت ظا هر کنندگان س ب زی در میارند و در جمع جای میگیرند و با چاقو به پهلوی تظ ا هر کنندگان می زنند؟ و اونها رو زخمی می کنند؟ این از پشت خنجر زدن ها به چه معنی است ؟! ماسفم که نمی تونم خیلی چیزها رو بگم نمی خوام دوستانم هم مثل من ذهنشون بدتر از این که هست بشه وگرنه نمیدونید چه ها میگذرد و چه ها می کنند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

جالب است  ب س        ییج نیرو اس تخد ام می کند؟۱ این است خواسته  ا م ام خ م ین ی (ره) متاسفم متاسسسسسسسسسسسف. 

هیچ نگم و زبان به دهان بگیرم بهتر است بهتر. 

موفق باشید.

ذهن آشفته - دخترک ناز

سلام 

خوبیم و روزگار می گذرد 

خدا رو شکر میکنم که توی این روزگار بی ثبات و تو این روزایی که معلوم نیست چی به چی هست و قرار هست چی بشه یه دخترک کوچلو دارم که دل گرمیه زندگیمه و از همه غم و غصه ها و نگرانیها با شیرین کاریهاش و دلبریهاش آدم رو رها میکنه خدا رو شکر میکنم که همسری دارم که در همه حال در کنارمه دلگرمیه ما دوتاست من ویاس کوچکمان. 

دختر کوچلوی ما دیگه برای خودش داره خانومی میشه عزیزکم بدون کمک کردن روز زمین چند ثانیه ای ثابت میشینه این موضوع مال همین دو سه روزه همینطور که دست دراز میکنه و همه چیز رو می خواد بگیره خدا رو شکر فعلا زیاد دستش نیمیرسه چون حرکت نداره خدا به دادمون برسه اون روزی که بخواد حرکت کنه !!!!!!!!!!! 

البته کار دیگه ای که خانوم توی این دو روز یادگرفتن جیغ زدنه بی دلیله قبلا اگر چیزی می خواست گریه می کرد اما الان دیگه جیغ میکشه شیر می خواد جیغ میکشه جاش رو خیس میکنه جیغ میکشه اینقدر هم گاهی بی دلیل جیغ میکشه که بعد می بینم چشماش از بسکه زور زده و جیغ کشیده قرمز شده  . 

 علاقه خاصی به فنجان چای و لیوان چای داره اگر توی بغلمون باشه و فنجان چای رو بیاریم سمت دهنوم که بخوریم اون هم همزمان دهانش رو باز میکنه .  هفته پیش لطفی بهش کردمو یه مقدار سیب تراشیدم و بهش دادم چون اولین بارش بود نگران بودم نکنه بهش نسازه به دوتا قاشق بسنده کردم و دیگه بهش ندادم اونهم اینقدر گریه کرد که دیگه هیج جوری نمیشد آرومش کنیم دوباره که سیب رو گذاشتم دهنش آروم شد و خنده فاتحانه ای کرد امیدوارم که بتونم توی تربیتش موفق باشم و به گریه هاش و جیغ کشیدناش برای خواسته هاش تسلیم نشم . 

بچم کچل مو بلنده تکه موهاییش که به خاطر نوزادیش ریخته بود یه مقدار در اومده و انهایی که نریخته بود حسابی بلند شده طوری که اگر از جلوی صورتش نزنم کنار میره توی چمش اینقدر بامزه ست وقتی موهاش هپلی میریزه توی صورتش اینقدر تیپ شلخته بهش میاد (واقعا به من میگن مادرها به نظرتون مادری مثل من پیدا میشه؟)  

متاسفانه روهایی که تاحالا ۳ روز بوده بهش سیب دادم پی پیش سفت شده و برای پی پی کردن اذیت میشه تصمیم گرفتم برخلاف اینکه خیلی دوست داره اما دیگه بهش ندم. 

 

ظاهرا طالبان بر کشور ما حاکم است خدا به دادمان برسد واقعا آخر و عاقبت اینها به کجا خواهد رسید ژ؟!!!!!!!! خدا ازشون نگذره که اینطور به مردم فشار میاورند و اجازه حرف زدن هم نمیدن. 

شعار راه پیمایی امروزشون این بود خا   منه  ای کو  ثر است   دشمن او   ابتر است !!!!!!!!!!! واقعا خیلی جالبه حرفی که ابولهب و ابوجهل دوران صدر اسلام به پیامبر (ص) میزدند به نظر شما منطور از دشمن و ابتر کی هست ؟! غیز از کسی که سه تا دختر داره؟! واقعا خدا به داد برسه !!!! این ۴ سال این به اصطلاح آقا میگذره اما بعد از اون چی میشه خدا به دادمون برسه. 

مردک برگشته میگه حال بازهم میگی من نخست وزیر محبوب امام هستم ؟! بیا و توبه کن به اسلام برگرد به!!!!!!! وایی یعنی این مردک رو خدا به عنوان یک مسلمان قبول داره ؟ یعنی قراره این بره بهشت و ما بریم جهنم؟ یعنی نماز   جمعه    * پشت سر این مردک خوندن جایزه ؟ اصلا نماز خوندن پشت سر این مردک جایزه؟ به خدا موندم توی هپروت همش فکر میکنم وضع آشفته این روزها همش یک خوابه (البته به گفته بعضیها کی گفته وضع جامعه ما آشفته است جامعه و کشور عزیز ما در آرامش کامل به سر میبرد) بله به برکت وجود تو یکی حتما. 

من که از طرف دارای سر سخت این آقای ر ه ب ر بودم و اگر کسی اسمش رو بدون آقا و پس وند پیش وند میاورد خر خرش رو میجوییدم الان واقعا با صداشون عصبی میشم و حالم دگر گون میشه اونهایی که اعتقادی بهش نداشتن الان چه حسی دارند؟  

نمیدون اینقدر ذهنم آشفته است که نمیتونم برای نوشتنش هیچ نظمی بدو بنویسم من و ببخشید که نوشته هام اینقدر بی سر و ته . به قول معروف میگن رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون این نوشته من هم خبر از ذهن آشفته من دراه. 

 

فقط چند ثانیه اول فیلمی که بعضیها با نام اما  م زما ن و ولا   یت و ...  دانشجوهای بیچاره رو از ساختمان خواب گاه روز ۱۸تی ر همین امسال پرت می کردند پایین دیدم حالم بد شد شب خوابم نمیبرد واقعا چطور می تونن؟ واقعا این فیلمها به دست د دیده آق ا یون نمیرسه؟ خدا به دادشون برسه که قدرت داره خفشون میکنه . 

نمیدون دیگه چی بگم نمیدون فقط میگم خوش به حال اونهایی که اینجا نیستن تا حرص بخورن و دلشون بسوزه. 

 

دل نوشته. 

 

دلم خیلی گرفته است خیلی دلم خیلی تنگه دلم یه هم زبون میخواد یه کسی که باهاش درد و دل کنم درسته خدا رو شکر شوشوی خوبی دارم و بچه ناز و سالمی اما بازم گاهی آدم دلش می خواد با یکی حرف بزنه نمیدون چرا این روزا اینطوریم نمیدون م شاید به دلیلش نزدیکی به سال مامان جون(مادر بزرگ عزیزم) باشه که حتما همین هست . دلم براش یه ذره است جاش خیلی خالیه خیلی جاش توی بله برون داداشی خیلی خالی بود جاش ۴ شنبه هفته پیش توی عقد داداشی خیلی خالی بود خیلی جاش روز عید قربان سر سفره که نظارت کنه که همه چیز سر جاش باشه خیلی خالی بود خیلی .دلم براش یه ذره است جای خالیش دلم رو خالی کرده یه درد بزرگ گذاشته توی دلم فکر نمیکنم ۶۳ سال سن زیادی براش بود برای رفتنش جاش این روزا کنارم اینکه دختر نازم و ببینه خیلی خالیه خیلی سال پیش وقتی من ۲ماهه بار دار بودم رفت خبر بار داری من رو شنید و خوشحال شد و نیمه کاره تنهامون گذاشت و رفت چیزی به سال مامان جون عزیزم نمونده ........ 

دیگه نمیتونم دارم منفجر میشم  

فعلا بای  

برای شادی روحش صلوات و فاتحه اگر دوست داشتید و خییل ممنونم از این لطفتون

حول نوشته

سلام سلام

دختر کوچلوی من دیگه وارد 5 ماهگیش شده شیرینتر و زیباتر و عزیز تر از قبل

من هفته ای 2 روز میرم سر کار فقط و فقط برای اینکه تعاملم با محیط بیرون از خانه از بین نره و خودم و دخترکم رو آماده کنم برای روزهای آتی.

واااااااااااااااااای الهی بگردم دایی دخترکم که همون داداشی خودم باشه مزدوج شد یعنی هفته پیش بله برونشون بود و انشالله هفته اینده هم عقدشون انشالله که خوشبخت بشن

از اونجایی که من خیلی وقت دارم بیام تو اینترنت و اینکه ضعف میکنم برای اومدن به اینترنت مشکل اینترنت ما هم حل شده و adsl را بلاخره گرفتیم و حالی به حولی البته اگر دخترکم بذاره.

خدای من چقدر خوابم میاد

دیگه بیشتر نمیتونم بنویسم اینها برای خالی نبودن عریضه بود تابعد که مفصل بگم

دل نوشته:

من عاشقانه شوشو رو دوست دارم و بهش عشق میورزم به قول خودش یکمی کمتر از خدا دوستش دارم.

عزیزکم همسر مهربونم عاشقتم عاشق خودت میدونی چقدر

خدایا این عزیزام رو برام نگهدار همیشه شاد و سلامت

دلم برای مادر بزرگ عزیزم خیلی تنگه خیلی مخصوصا این روزا که هم در هیاهوی ازدواج داداشی هستیم و جاش خیلی خالیه و همینطور این روزهایی که نزدیک به سالگرد ازدواجش هنوز هم نتونستم نبودش رو برای خودم هضم کنم وقتی بهش فکر میکنم منفجر میشم از شدت بغض خفه میشم . خدایا روحش رو شاد کن و برای شادی روحش اگر لطف کردید و فاتحه ای گفتید ممنون میشم یعنی به قول خودم یه دنیا ممنون دوست گلم.



فعلا بای تا های