جوابیه برای محیای عزیزم

سلام 

 

بازم اومدم پیرو پست قبلم  

خواهر زاده موسوی کشته شد!!!!!!!!!! می گویند برای اینکه موسوی عزیزتر بشه این کار رو کردن؟!! 

کیا ؟! اونهایی که حقشون رو می خوان؟ نه نمیتونم باور کنم مطمئنم شماهم میدونید قضیه از چه قراره. کشتن ندا آ قا سلطان کشتن خواهر زاده موس وی ! وای خدای من!!!! 

محیا ی عزیزم کامنتی گذاشتی  

منهم جواب دارم 

آیا امام حسین گفته بشینید و برای من گریه کنید ؟ آیا امام حسین رفته و شهید شده تا ما فقط براش گریه کنیم؟ عزاداری کنیم؟! قربون امام حسین و اهل بیتش برم که توی شهادتشون هزاران هزار درس هست اما ما فقط عزاداری و گریش رو یاد گرفتیم . محیای عزیزم امام حسین توی شهادتش درس دینداری و آزادگی بهمون داد درس پایداری و ایستادگی در مقابل ظلم و بی عدالتی درس مقابله با ظلم وفساد محیای عزیزم به نظر شما الان آقای خ که در جایگاه ول ی فق ی ه هستند عدالت را دارند؟ آیا ایشان در مقابل ظلم ایستادگی می کنند ؟ اصلا چرا ایشان در مقابل اینهمه مسائل مختلفی که این روزها پیش میاد سکوت می کنند؟ به نظر شما سکوت یک نفر در مقابل ظالم و ظلم غیر از این هست که یا خودش جزئی از ظالمان هست و یا سر دسته ظالمان؟ 

محیای عزیزم من جایگاه ول ایت فقی ه رو خیلی ارزشمند میدونم و هیچ مخالفتی با اون ندارم اما حرف من این هست که کسی که در این جایگاه قرار میگیرد باید حداقل خصایل را داشته باشد ۱- عادل باشد و عدالت را گسترش بدهد (که متاسفانه ایشان از این خصوصیت کاملا بری هستند) ۲- از حق مردم در مقابل ظالمان و ستمگران دفاع کند یعنی اونقدر شجاع باشد که حق مردم را از کسی که ظلم می کند بگیرد که متاسفانه نه تنها شجاع نیست و حق مظلوم رو نمیگیره بلکه ظلم هم می کند. من که باورم نمی شود این آقا در جریان همه این اتفاقها قرار گرفته باشد و اینقدر خونسرد در مراسم روز عاشورا مراسم روضه خانی برگزار کند و اشک بریزد. محیای عزیزم این شخص جایگاه ولا ی ت ف قیه برایش بزرگ است خیلی بزرگ . 

۲- در اون مراسمهایی که من دیدیم تمام مردم پیرو جوان دختر و پسر با لباس مشکی در تظاهرات حضور داشتند این نشانه آن است که برای امام حسین عزادارند و اما چرا این روز را انتخاب کردند ؟ برای اینکه بلکه ام در زیر سایه امام حسین بتوانند حرفشان را بزنند و کسی بشنود چرا که اینان نه جایی برای زدن حرفشان دارند و نه گوشی برای شنیدن دل پر دردشان.  

۳- کف و سوت و شعار مرگ بر اصل ول ای ت فقی ه را همانهایی دادند که از پیش آقای م و سو ی هشدارشان را داده بود بله کارناوال عاشورایی در پیش است مراقب باشید و این بیانیه ای بود که آقای م و س وی از چندین روز قبل صادر کرده بود و هشدار آن را داده بود بله محیای عزیزم آقای م و س وی از قبل گفتند که آقایان در صدصدند تا کارناوالی را بیندازند تا با انجام اعمال زشت و خلاف شان شما مردم و این روز عزیز انجام دهند و آن را به گردن شما بیندازند پس مواظب باشید مواظب حرکت و رفتارتان باشید و این موضوع آنها را که در جریان بودند را به خوبی آگاه کرده بود که سر از پا خطا نکنند . توی پست قبل گفته بودم اتوبوسهایی از افرادی را دیدم که به سمت خیابان آ ز ا دی آمدند اینان همانها بودند عزیزکم این ها همه ساخته خودشان است تا به گردن مردم معترض بیندازند و از احساسات مردم خوش خیالمان سوء استفاده کنند و خودشان را موجه جلوه دهند نه عزیزم گول این کارها و رفتارهای رسانه دروغ را نخور اینها همانند همان عکس پاره شده اما م راحلمان هست که چند روز بعد ریختند توی حسینیه ایشان و مردم عزادار را زدند و نوه ی امام عزیز آقای یاس ر خمی نی را کتک زدند آیا این اعمال با انهمه اخباری که در باره حتک حرمت به امام راحل میدادن د نقیض نیست؟! تو را به خدا اینهمه دروغ را به این سادگی باور نکنید تورا به خدا اینقدر ساده نباشید تورا به خدا یک مقدار تحقیق کنید و فکر کنید در باره آنچه که می شنوید به خدا دارند دروغ میگویند به خدا دارند از احساسات مردم سوء استفاده می کنند . جناب آقای راد ان می گویند کشته شدن فرد با گلوله مشکوک است در صورتی که نیروی انتظامی هیچ تیری شلیک نکرده است متاسفم که آنجا بودم و با گوشهای خودم صدای شلیک گلوله ها را شنیدم حالا نیروی انتظامی بود یا لباس شخصی ها .  راستی این لباس شخصی ها کی ها هستند و به چه حکمی و به چه اجازه ای اسلحه دارند و چماق و زره و ... به چه حقی مردم را می زنند ؟! غیز از این است که شخص اول مم لکت حضرت آقا از همه اینها خبر دارند و اینها همه دستور از شخص شخیص ایشان میگیرند و اگر نمی دادند و اینظور نیست وای برما که چه ر ه بر خفته و بی خبری داریم.  

محیای عزیزم مگر اینهمه نیروز گار در روز عاشورا نباید عزاداری می کردند مگر نیروهای لباس خصی و بس ی جیان نا م ح ترم نباید عزاداری می کردند پس چرا در روز عاشورا در ظهر عاشورا با چماق و اسلحه به جان مردم بی سلاح افتادند؟!!!!!!!!!!!! اگر مردم عزاداری نکردند فقط راه رفتند و شعاری دادند آنها چه که ظهر عاشورا مانند سپاه یزید به جان مردم افتاده بودند. 

ادامه باشد برای بعد دخترکم در حال گریه است.

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

ممنون از اینکه وقت گذاشتی برای یک نفر توضیح دادی که چه خبره :)

قابلی نداشت ظاهرا تو دومیش بودی
در ضمن تازه از را رسیدی نه؟! بیخود نیست از همه جا بی خبری
موفق باشی

زهرا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://zahra58.blogfa.com


به امید پیروزی حق بر باطل
کاش صبر خدا اینقدر زیاد نبود

انشالله
ای کاش

مامان نازنینها سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ http://niniemaman.blogfa.com

خدا به همه مردم رحم کنه . اینروزها هممون پریم از دلشوره های بی پایان . عروسک نازت رو ببوس

شینا سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:33 ب.ظ

یه سوال دارم
از نظر اون هایی که مدعی اند پیرو راه امام حسینند کسی که تو روز عاشورا آدم می کشه و زیر پرچم امام حسین و به اسم امام حسین چندین و چند سال ظلم می کنه بیشتر حرمت امام رو می شکونه یا چند تا جوون که (به اشتباه) برای تشویق و نه شادی! چند ثانیه دست و سوت می زنند؟

محیا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://mahya.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
فدات شم الهی من
به خدا گیج شدم
نمیدونم نه واقعا نمیدونم
حتی دیگه نمیخوام بهش فکر کنم
ترجیح میدم به درسم برسم با این که خیلی دوست دارم بدونم کی راست میگه کی دروغ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از این طرف مدرک میارن میگن این راست میگه!
از طرف دیگه فیلم ندا اقا سلطانو نشونم میدن که گلوله به گلوش که خون میاد نخورده و دکمرو فشار داده تا از گلوش خون بیاد و گلوله به کمرش خورده!و اونی هم که بالا سرش بوده باباش نبوده بلکه................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اووووووووه خدای من دارم دیوونه میشم اما بیخیال
فقط دعا میکنم که نه من نه تو و نه کسی مثل من و تو از راهمون منحرف نشیم از همون راهی که خدامون دوست داره!انشاالله
ممنون از این گکه جوابمو دادی ولی بازم من ...........................
یااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس جیگر منو بووووووووووووووووووووووووس کن امیدوارم که اون وقتی بزرگ میشه مثل ما تو این وضعیت بحرانی قرار نگیره!
التماس دعا عزیزمممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد