حول نوشته

سلام سلام

دختر کوچلوی من دیگه وارد 5 ماهگیش شده شیرینتر و زیباتر و عزیز تر از قبل

من هفته ای 2 روز میرم سر کار فقط و فقط برای اینکه تعاملم با محیط بیرون از خانه از بین نره و خودم و دخترکم رو آماده کنم برای روزهای آتی.

واااااااااااااااااای الهی بگردم دایی دخترکم که همون داداشی خودم باشه مزدوج شد یعنی هفته پیش بله برونشون بود و انشالله هفته اینده هم عقدشون انشالله که خوشبخت بشن

از اونجایی که من خیلی وقت دارم بیام تو اینترنت و اینکه ضعف میکنم برای اومدن به اینترنت مشکل اینترنت ما هم حل شده و adsl را بلاخره گرفتیم و حالی به حولی البته اگر دخترکم بذاره.

خدای من چقدر خوابم میاد

دیگه بیشتر نمیتونم بنویسم اینها برای خالی نبودن عریضه بود تابعد که مفصل بگم

دل نوشته:

من عاشقانه شوشو رو دوست دارم و بهش عشق میورزم به قول خودش یکمی کمتر از خدا دوستش دارم.

عزیزکم همسر مهربونم عاشقتم عاشق خودت میدونی چقدر

خدایا این عزیزام رو برام نگهدار همیشه شاد و سلامت

دلم برای مادر بزرگ عزیزم خیلی تنگه خیلی مخصوصا این روزا که هم در هیاهوی ازدواج داداشی هستیم و جاش خیلی خالیه و همینطور این روزهایی که نزدیک به سالگرد ازدواجش هنوز هم نتونستم نبودش رو برای خودم هضم کنم وقتی بهش فکر میکنم منفجر میشم از شدت بغض خفه میشم . خدایا روحش رو شاد کن و برای شادی روحش اگر لطف کردید و فاتحه ای گفتید ممنون میشم یعنی به قول خودم یه دنیا ممنون دوست گلم.



فعلا بای تا های

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه مامان ایلیا شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام خوبی عزیزم ؟ بله شنیدم میای اداره ما اما هنوز ندیدمت .
راستی یه چیز جالب بهت بگم. داداش من هم هفته پیش بله برونش بود و هفته بعد یعنی عید غدیر هم عقدشونه . جالبه نه ؟
خدا روح مادربزرگت رو هم شاد کنه .
تو و همسری هم امیدوارم همیشه عاشق بمونید.
دخترکت رو هماز طرف من ببوسش
لااقل بیا عکسش و بهمون نشون بده

مهسا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.0123love.blogfa.com

والله من دیگه باید منتظر عکس بچه ی یاس باشم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آبجی بدددددددددددددددد
اما دوست دارم:-*

به خدا سایتهایی که ازشون عکس آپ میکردم فیلتر شدن خوب یه سایت بگو تا بذارم

محیا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://mahya.blogsky.com


سلام عزیزم ~~~~~$$$$[قلب]
خوبی ~~............$$**$$[گل]
~~~~~~~~~...$$$**$$[قلب]
.................... $$$~~~'$$[گل]
~~~~~~~~$$$"~~~~$$[قلب]
~~~~~~~~$$$~~~~.$$[گل]
~~~~~~~~$$~~~~..$$[قلب]
~~~~~~~~$$~~~~.$$$[گل]
~~~~~~~~$$~~~$$$$[قلب]
من آپ کردم~~$$$$$$$$[گل]
~~~~~~~~$$$$$$$[قلب]
~~~~~~~.$$$$$$*[گل]
~~~~~$$$$$$$"[قلب]
~~~~.$$$$$$$....[گل]
~~~$$$$$$"`$[قلب]
~~$$$$$*~~~$$[گل]
~$$$$$~~~~~$$.$..[قلب]
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.[گل]
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$[قلب]
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$[گل]
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$[قلب]
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$[گل]
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$[قلب]
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$[گل]
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"[قلب]
~~~~~$$*$$$$$$$$$"[گل]
~~~~~~~~~~````~$$[قلب]
منتظرحضور سبزت هستم.'$[گل]
~~~~~~~~..~~~~~~$$[قلب]
~........~$$$$$$~~~~$$[گل]
~~~~~$$$$$$$$~~~$$[قلب]
~~~~~$$$$$$$$~~~$$[گل]
~~~~~~$$$$$"~~.$$[قلب]
~~~~~~~"*$$$$$[گل
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

laki یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.lakiblog.blogfa.com/

سلام شادیهاتون پایدار
عیدتون مبارک
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ___________________

سلام متشکرم

محیا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ


.......♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥

عزیزمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد