سلام

1-      شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران گرامیش رو تسلیت میگم و امیدوارم عزاداریهاتون قبول باشه و ما رو هم از دعا تون فراموش نکرده باشید .

2-      نمی دونم چی بگم؟ هیچی برای گفتن ندارم غیر از اینکه مادر بزرگ عزیز و مهربونم رفت خیلی بی مقدمه خیلی سریع. روز تاسوعا مراسم شب هفتش بود و ما هم برای همین مراسم به خاطر اینکه یکسری از فامیلا شهرستان بودن این مراسم رو اونجا گرفتیم .

3-      پوچم خالیم احساس خلاء‌دارم لحظه ای نیست که مامان جون عزیزم از جلوی چشمم بره کنار خیلی دوستش داشتم خیلی دوستش دارم نمی دونم در نبودش چکار کنم وقتی یادم میاد که دیگه نیست قلبم می خواد  از سینه ام بزنه بیرون خدای من چقدر سخته ؟! اولین داغی بود که داشتیم تا به حال به این شدت تجربه نکرده بودم از دست دادن عزیزی رو اینطوری تجربه نکرده بودم.

4-      جاش خیلی خالیه هر طرفی که نگاه می کنم می بینمش که نشسته مثل همیشه آروم مهربون بدون سرو صدا با اون چهره مظلومش و داره نگاهم می کنه و بهم لبخند میزنه.

5-      نموند ،نمومند که بچمو ببینه نموند که نوه دخترشو ببینه نموند که نتیجه اش رو ببینه خیلی زود بود برای رفتن خیلی آخه خدایا مگه چقدر جا توی این دنیا تنگ کرده بود ؟ مگه چکاری با بقیه داشت ؟ خدایا میدونم دارم بی جهت توی کارت دخالت می کنم و کفر میگم اما نمی دونم چی بگم و چطوری خودم رو تخلیه کنم خیلی برام سخته خیلی .

دعا کنید برای شادی روحش و آرمشش توی اون دنیا خواهش می کنم براش دعا کنید برای صبر بازماندگانش بخصوص مامانم که از بس بی تابی می کنه می ترسم مشکلی براش پیش بیاد پدر بزرگ خوبم که تا به حال ندیدم هیچ مردی اینطوری برای از دست دادن زنش بی تابی کنه و اینطوری بشینه و همش گریه کنه خدایا به دایی و خاله خدایا به همه و هممون صبر بده.

التماس دعا فراوون

نظرات 13 + ارسال نظر
بنفشه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.banafshi.blogfa.com

تسلیت می گم تارا جان...غم آخرت باشه.

ممنونم عزیزم

الهام مامان تارا جمعه 20 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ب.ظ http://tara1384.blogfa.com

تسلیت میگم. روحش شاد. خیلی سخته مرگ مادر بزرگ.
مواظب خودت و نی نی باش.

ممنونم گلم
چشم حتما

الهام مامان غزل شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ http://donyayerangin.blogfa.com

تسلیت میگم تارا جون . غم آخرتون باشه . خدا پدر و مادرتو برات حفظ کنه عزیزم . می دنم چه روزای سختی رو داری میگذرونی . ولی سعی کن زیاد حرص نخوری برای نی نی خوب نیست . منم دلم برای بابا بزرگم تنگ شده . خیلی خیلی زیاد .

ممنونم گلم
سعیم رو می کنم اما دلتنگی نمیداره که
انشالله خدا پدر بزرگت رو رحمت کنه.
قررررررررررربونت

ریحانه شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ

واقعا تسلیت میگم عزیزم .میومدم سر میزدم آپ نکرده بودی نگرانت شده بودم نگو
مادربزرگ عزیزت رو از دست داده بودی.
تارا جون یادت باشه مادر بزرگ عزیزت دلش میخواست تو مواظب نی نی باشی
پس مواظب خودت و نی نی باش
خدا به همتون به خصوص مادرت صبر بده

ممنونم گلم
درست میگی باید مواظب بهش باشم
انشالله
ممنونم

پروانه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام عزیزم تسلیت می گم . انشاءالله که غم آخرت باشه و سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه خیلی ناراحت شدم . تو سعی کن که مامانت و اطرافیانت رو دلداری بدی و محکم باشی این خواست خدا بوده و حکمتی توش بوده . همیشه صبر داشته باش که خداوند صابران رو دوست داره .

سلام پروانه جونی ممنونم
انشالله که شما شاد باشید
گلم باز یه دنیا ممنون همیشه حرفات بهم آرامش میده.
کلن مسکنی آرامشی.

فاطی خاکی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

تسلینت میگم تارا جان....غم آخرتون باشه...روحش شاد ....
مواظب خودتو نی نی باش...

ممنونم گلم
چشم حتما

فاطی خاکی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ

××قرار وبلاگیییییییی××
میخوایم با بچه های وبلاگی یه روزی رو فیکس کنیم که همدیگه رو ببینیم...لطفا روز و ساعتی رو که آزاد هستی و میتونی بیای رو به من بگو عزیزم...خوشحال میشم ببینمت عزیزم

ممنون عزیزم اومدم گفتم

فاطی خاکی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام عزیزم...قرار وبلاگیمون روز پنجشنبه تاریخ 10/11/87 ساعت ۴ کافی شاپ جام جم خوبه؟؟
اگه نه خودت یه روزی رو مشخص کن...
موفق و دلشاد باشی...

سلام خانومی
ممنونم از اینکه خبر دادی بهت میگم احتمالا اس ام اس می زنم
قربونت

سمیرا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://sonita19.blogfa.com/

سلام تارای عزیزم
بهت ضمیمانه تسلیت می گم وامیدوارم که خدا به همتون صبر بده ...
عزیزم دنیا همینه ...اونایی که رفتن همیشه حضور دارن ..واین ماییم که حضورمون محوده به همین دنیا ...وگرنه اونا حضورشون دوجانبست ..براش دعا کن ...تا به ارامش برسی ...ازش بخواه که اونم برات دعا کنه ....ایشالله که غم اخرت باشه ..ضمنا غصه وناراحتی برات خوب نیست ...سعی کن از دریچه ی بهتری به این مساله نگاه کنی ...فاصله ی بین ما واونا خیلی کوتاهتر از اون چیزیه که بهش فکر می کنیم
موفق باشی عزیزم
مراقب خودت ونی نی خوشگلت باش
خدانگهدار گلمممممممممممممممم

سلام گلم
ممنونم عزیزم
درست می گی
اتفاقا می خوام فردا برم پیشش برم سر مزارش بگم برام دعا کنه چون الان خیلی نیاز دارم به دعاش
قررررررررررررربونت
ممنونم

سمیه مامان ایلیا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://somy1359.persianblog.ir

سلام عزیزم بهت تسلیت میگم فوت مادربزرگته . خدا بهتون صبر بده و غم آخرتون باشه .
راستی نی نی چطوره ؟ هنوز نرفتی سونوگرافی ؟ رفتی خبر بده ها .
دلمون برات تنگ شده . بغل دستیم هم سلام می رسونه . تونستی این ورا سر بزن .

سلام عزیزم
ممنونم از خدا برای شما شادی می خوام
گلم اونم خوبه نه هنوز نرفتم حتما حتما
ممنونم منم همینطور به بغل دستیت یه عالمه سلام برسون .
قرررررررررربونت

ریحانه جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ

امروز اومدم دیدم کامنتها رو تایید کردی فهمیدم حالت بهتر شده
عزیزم مواظب خودت باش
امیدوارم هم تو هم مامانت از لحاظ روحی دوباره مثل گذشته بشین

Oliera شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://olier.persianblog.ir/

تسلیت میگم.
تارا جان. خواستم چیزی برات بنویسم اما همه حرفام اینجاست:
http://olier.persianblog.ir/post/39/
http://olier.persianblog.ir/post/61/

...................بابایی

مسافر تنها ( ای امید هستی) یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://ssafar.blogfa.com

منم خدمت شما دوست عزیز تسلیت میگم
واقعا متاسفم
امیدوارم حال نینی خوب باشه.....
منم بار دومه که به شما سر میزنم
از این که این خبر تاسف بار رو شنیدم متاسف شدم
تسلیت از اینکه دیر اومدم معذرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد