ماخوبه خوبیم

سلام سلام

ما خوبیم یعنی من و نی نی هر دو خوبیم خدا رو شکر

هفته پیش نوشتم اما آپ نشد یعینی اینترنت مشکل پیدا کرد همینطور موند

روز 2 شنبه رفتم سونو واااااااااااااااااااااااااای خدای من چقدر ناز بود دکتر مهربون مانیتورو برگردوند رو به من کامل همه چیز رو توضیح داد یه قمسمتی رو روش zoom کرد و گفت این و مبینی میپره؟ این قلبشه داره میزنه الهی من دورش بگردم کوچولوی من اینقدر ناز بود که خدا میدونه یه چیزایی شبیه به دست و پا و یه دوقسمتی روی بدنش معلوم بود که گاهی هم تکون می خورد نازنیم 5/2 سانته الان وقتی دکتر نشون میداد و توضیح میداد اینقدر ذوق داشتم که خدا میدونه هنوز هم به یاد آوردن اون لحظه که دیدمش برام لذت بخش ترین چیزیه که می تونه حالت تهوع و سختی هاش رو بهتر تحمل کنم.

بعد از اون امدم بیرون شوشو اومد دنبالم وقتی براش توضیح دادم دلش داشت میرفت می گه ای کاش منم اونجا بودم میددیمش .

تا حالا نمی دونستم چه حالی دارم اما الان احساس می کنم کم کم دارم می فهمم حسم چیه؟ خیلی خوبه خیلی.

نسرین جون (مامادر شوهر گلم) برام یه سارافن دوخته مخصوص همین دوران یعنی راستشو بخوایین اون موقعی که رفتیم پارچش رو خریدیم برای حالت عادی بود اما حالا که دوخته برام اورده دیدم حالتی دوخته که هرچی بزرگ بشم اونم جا داره دستش درد نکنه خوبیش اینه که من غصه لباس رو توی هیچ زمانی ندارم همیشه قبل از اینکه من به فکر باشم نسرین جونم با قشنگترین لباسی که کار خودشه سر میرسه فرشته نجاته.

راستی توی نوشته ای که نشد که آپ بشه نوشته بودم تولد شوشویم بود تقریبا 2 هفته پیش باهم رفتیم قائم به اختیار خودش گذاشتم هرچی می خواد سر تا پا تیپ زمستونیش رو به خرج من جور کنه که خوب نتیجه یه پلور ناس ناسی ، یه ‍ژاکت ناس ناسی تر و یک شلوار کتان ناس ناسی ناس ناسی خرید بعدشم برای نی نی یه دونه گوسفند عروسکی ناز خریدیم اینقده جیگره باید یواش یواش شروع کنم به عکس گرفتن از وسائل عسلک و بذارم .

بچم کم کم داره وسائلش بیشتر میشه جنسش که معلوم بشه دیگه خیلی بیشتر میشه آخه هم همنتظرن ببینن چیه به تناسب همون خریداشون رو شروع کنن فعلا که نسرین جون یه جفت جوراب صورتی و یه جفت "آبی ناز  براش خریده مشهد رفته بود براش یه خرس خواب آلو خریده من و شوشو هم از ماموریت یزد براش یه عروسک کوچولو دختر خریدیم خیلی با نمکه همون گوسفنده هم که گفتم هدیه تولد باباش به نی نی بود (خوش به حالش) بعد ترشم لیلی جونی که گفتم تقریبا یک ماه پیش عروسیش بود ماه عسل رفته بودن مشهد که توی مشهد بود بهش خبر دادم خاله جون شده که اونم زحمت کشیده بود و براش یه دست لباس ناز آورده خوبیش اینه که به قول خودشون به هر دو جنس می خوره. دیگه ما غم نداریم که اینقده براش می خرن بچه برای بابا مامانش کم خرجه.

شوهر لی لی اون روزی که رفته بودم سونو گیر داده بوده به لی لی زنگ بزن تارا بپرس نی نی چیه ؟ میخوایم برا بچمون وسیله بخریم .خداییش دیگه من چه غمی دارم؟

راستی نگفته بودم که خانوم خونه گل گلی برام سونو گرفته بود همون روز اول بچم دختره من که به سونوی خانوم خونه ایمان دارم اما خوب مجبورم صبر کنم تا بقیه هم مطمئن بشن آخه من به چه مدرکی بهشون بگم؟

خلاصه اینکه ما خوبیم و چتر خونه مامان و خونه مامان شوهر و ...

این هفته آخرین پرواز حاجی ها خاله شوشو بر میگرده همون خاله که کفته بودم جرمون باهم خیلی جوره خیلی خوشحالیم دلمون براش یه ذره شده.

دیگه ببخشید خسته ایم بریم دیگه بخوابیم همه خوش باشید بای بای

نظرات 7 + ارسال نظر
خانومی جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:18 ق.ظ http://khialat.blogsky.com

همیشه خوب باشید...

ریحانه جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام خدا را شکر که خوبین
خوش باشین همیشه
دوستدارت ریحانه

سلام عزیزم
ممنونم
قربونت

خانومی شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://khialat.blogsky.com

دوست دوست ! قربون نی نی خوشگلت برم... ایشالا زودتر میاد
خوشحالم که خوشحالی ...

ممنونم گلم
اما می بینی که این خوشی..............
نمی دونم چی بگم

پروانه دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام دوست جون جونیم
خدا رو شکر که قلب نی نی جون تشکیل شده از این به بعد باید بیشتر مواظب خودت باشی . برای حالت تهوع هم تا می توونی از چربی دوری کن و جاش از میوه و آب لیموی ترش تازه استفاده کن حال منو که خیلی خوب می کرد به خصوص موقع خوردن غذا حتما یه دونه لیموی تازه کنار دستت بذار که همراه غذات بخوری از همین ابتدای بارداری سعی کن حتما مصرف نمک و برنج رو تا حد ممکن در برنامه غذایت کنترل کنی تا انشاءالله نی نی به سلامتی به دنیا بیاد .

سلام عزیزم
ممنونم گلم
تا به حال چندین بار می خواستم باهات تماس بگیرم و حالت و بپرسم و البته از تجربیاتت استفاده کنم
ممنونم درست میگی لیمو خیلی حالمو بهتر میکنه ممنونم
راستی گلم نی نی تو چطوره ؟
قرررررررررررررررربونت ممنون از راهنماییات
انشالله برای تو هم

خانومی (خیالات من) پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://khialat.blogsky.com

سلام دوست جون
چطوریییییییی؟ نی نی جون چطوره؟ چرا آپ نمی کنی؟
راستی من آپ کردم . بوس

سلام گلم
بد نیستیم
کردم
میام می بینم.

فاطی خاکی شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

به به میبینم که کم کم بوی مامان شدنت درمیاد......واااااااای چه کیفی میکنیاااااااااا میری واسه نی نی گوگولیت وسایل میخری...خوش به حالت...منم دلم نی نی میخواد خوووووووووووووووب...مگه من دل ندارم آخه...اصنش من تازه رفتم سر خونه زندگیم دلم میخواد یه نی نی گوگولی بیارم که همش باهاش بازی کنم ....
تارایی حسابی به خودت برسااااااااااااا...همش چیزای مقوی بخور...مثل:::کندور...جیگر...سوپ پای مرغ...ماهیچه...آش قلم...پسته و بادوم خام...دیگه حسابی مواظب خودت باش دیگه خواااااااااااااااااااار سفارش نکنم...

بله دیگه بوش در اومده
انشالله برای تو گلم
انشالله
چشم حتما
ممنونم از توصیه های خوبت
چشم

سمیرا شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ب.ظ http://sonita19.blogfa.com/

اخیییییییییییی تارای گلمممممممممممممممم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ذوق کردم ..اگه بدونی چقدر خوشحالم واست
از صمیم قلب برات ارزوی خوشبختی وشادی مستدام رو می طلبم ...مراقب خودت ونی نی خوشملت باش ......بوس بوس بوس
به شوهر خوبت هم سلام برسون......دوست دارم
ایشالله به زودی زود خبر بدنیا اومدن بچت رو این جا بنویسی
راستی تارا جون برا من پیام خصوصی نگذاشته بودی ....اما خودت نوشته بودی که خصوصی داری ...
این بار که اومده بودم تهران خیلی دوست داشتم ببینمت امانمی دونستم تهرانی ..فکر می کردم ماموریتی ..این طور که از شواهد مشخصه دیگه اومدی تهران ...درسته؟؟؟؟؟؟؟؟...این دفعه که اومدم تهران حتما باید ببینمت ...ارزم دیدار با توئه ..البته اگه افتخار بدی ومزاحم حالت نشم ....
دوستت دارم خیلیییییییییییی زیاددددددددددددددددددددددد
مراقب خودت ونی نی نانازت باش
بوس
بای

سلام عزیزم
ممنونم گلم برای شما هم همینطور
بله من تهرانم سعی می کنم دیگه نرم جایی البته منم دلم می خواست ببینمت اما فکر نمی کردم به این زودی بری
انشالله خیلی خوشحال میشم عزیزم
قرررررررررررررربونت
بووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد