وایی یه اتفاله مهم!!!!!!!

سلام سلام

1-     این هفته تهرانیم اراک تقریبا تمام شد تا یک ماه دیگه دوباره شروع بشه از هفته آینده باید بریم یزد

2-     آخی دلم برای این همه توی ترافیک موندنهای تهرون خودمون آلودگیها و کثیفیا یه ذره شده بود .

3-     رفتیم عروسی دوست جونیم صمیمی ترین دوستم که همکارم هم هست خیلی خوش گذشت خیلی عالی بود شوشو جونم هم نسبت به این دوستم خیلی لطف داره انگار واقعا خواهرشه شوشویی که هیچ وقت خوشش نمیاد بعد از تالار بره دنبال عروس این بار به راحتی قبول کرده تازه توی مراسمی که تماما آخرشبی مختلط شد حالا هی به این عروس میگن بیا اینطرف برقص میگه نه از شوشوی تارا خجالت میکشم بیمرم الهی گلم برای این خجالتت عروسک شده بود عزیزم .

4-     اصلا حالم خوب نیست دارم میمیرم سرگیجه حالت تنوع دست و پاهام که جون نداره وای خدای من خیلی فجیعه. آره خبریه یعنی الان برم جواب آزمایش خونمو بگیرم دیگه 100د رهزار میشه چون بیبی چک مثبت بود حال و اوضاعم که اصلا خوب نیست همش دارم عق میزنم (وای خدای من من چطوری تحمل کنم ؟) بعدشم بیش از یک هفته هست که عقب افتاده مامااااااااان.

5-     اماخوشحالم یعنی با شوشویی تصمیم گرفته بودیم بیشتر آذر و آبان بود چون نمی خواستم وقت بستن قرار دادا زیادی ضایع باشم دیگه الان اون موقع میشه 4 ماه فکر کنم توی چهار ماه خیلی نشون نده (خانوم خونه (سمی جون)درست میگم 4ماه خیلی معلومه؟)

6-     به خانومه خونه زنگ زدم گفتم هنوز هیچی نشده با اینکه هنوز جواب آزمایش خونمو نگرفتم اما خانوم خونه از شواهد گفت صد در صد .

7-     دیگه اینکه گیج و منگم نمی فهمم انگار خواب می بینم یکی بزنه توی گوشم بیدارم کنه .

8-     برام دعا کنید بر خلاف اینکه فکر میکردم زیاد مشکلی پیش نیاد برام توی 2 الی 3 هفته اول این وضعمه بگذره چی میشه؟!!!!!

9-     اما اگر واقعا باشه یعنی صد در هزار بشه خدا رو صد هزار بار بلکه ام بیشتر شکر میکنم.

10- برامون دعا کنید یه عالمه محتاج دعاتونم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه
به سلامتی باشه.امیدوارم دوران راحتی رو داشته باشی.
مواظب خودت باش

ممنونم عزیزم
انشالله
قربونت گلم

نازنین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://mahdoone.blogfa.com

مبارکه :) زود بیا و خبرشو بده. مراقب خودتم باش.

ممنونم عزیزم حتما

آنا مکزیکی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

یعنی نی نی داری ای جان من اولین نفری هستم آخ جونم

آره گلم ممنوم یه دنیا

پروانه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://silvamethode.persianblog.ir

سلام سلام سلام مبارکه مبارکه مبارکه

امروز حالتو از نوشین پرسیدم خبر خوشی بهم داد انشاءالله که به سلامتی و تندرستی این دوران رو طی کنی و نی نی سالم و تندرستی خدا بهت بده . برای من هم دعا کن این دفعه به خیر بگذره . خلاصه که خیلی مواظب خودت باش .

سلام عزیززززززززززززززززم ممنونم گلم
برای تو هم مبارکه منم از نوشین شنیدم خیلی خوشحال شدم خیلی دعات کردم و خیلی دعات می کنم واقعا بیشتر از اینکه برای خودم خوشحالی کنم امروز برای تو خوشحال بودم گلم انشالله که نی نی سالم و خوب خدا بهتون میده تو هم برام دا کن .
وای مامان پروانه مبارکه.
بووووووووووووووووووس برای هردو

گیلاس سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

واااااااااااااای ایشالا که مامان تارا میشی
از ان میگم مبارکهههه
ولی بدجنس تو که همش این چند وقتاموریت بودی!!! خوب از فرصت استفاده کردی و وقت رو غنیمت شمردیا!!
مبارکههههههههههه
سوووووووت

انشالله
ممنونم گلم
:)))))))))))))))) ما اینیم .
قررررررررررررررربونت
این حرکات ناشایست چیه؟ سوت نزن دخمل منم یاد میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد