نوشتار در ماموریت اراک

سلام سلام

1-نجانب یک عدد تارا که با خودش عهد کرده بود دیگه ماموریت نره روز سه شنبه زنجان رو تحویل داد اما نمی دونم چرا الان از اراک سر در آورده؟ واقعا که اه اه اه اه چه آدم بی ارده ای .

2- بس که این شوشو تل زد التماس کرد من باید برم تو هم بیا دیگه خواهش و از این حرفا و اینا که قول داده حقوق خودشم بده به من تا راضی شدم(آیگون بد جنسی)

3- عروسی رفتیم خیلی خوب بود عروسیه کله بزرگا بود که وزیر وزرا و اینا بودن و همینطور س ی د ح س ن خ م ی ن ی که من خیلی خوشم میاد ازش اما حیف توی زنونه بودم ندیدمش .

4- تتو کردم روز سه شنبه خیلی عالی شد فقط خط چشمه یه ذره تا به تا شد که باید برای ترمیم بدم درستش کنند . البته خیلی معلوم نیست بعدشم با پر وریی تمام از اونجایی که نباید هیچ ماده خارجی بهش نخوره رفتم آرایشگاه برای عروسی  و آرایش کامل صورت رو داشتم .

5- راستی عروسی چشم حسودا کور شد بد جور حال کردم.

6- الان در ماموریت به همراه شوهر در شهر جدید به سر میبریم و خوش میگذره کمی تا زیادی نه خیلی زیادی.

7- الان حرفم نمیاد فعلا بای دوستای گلم فقط الان خوابم میاد نه اینکه به هوای تمیز زیاد عادت نداریم وقتی میریم توی هوای تمیز سبک میشیم هی می خوابیم هی می خوابیم.

راستی چه جالب ناک شهروند امروز و بستن (به همین مناسبت شوشویی ناراحته دورش بگردم گلم )

نظرات 7 + ارسال نظر
گیلاس چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

ماموریت جدید مبارک!
اگه همسرت نصف حقوقشو به من بده منم ۲ بار میام ماموریت! می صرفه به هر جهت!

ممنونم گلم
بیچاره مگه نصف حقوق شوشوی من چقدر میشه که ارزش این همه راه اومدن داشته باشه هان؟
بعدشم اگر قرار باشه بده مگه خودم مردم(چشمک)

ماریا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ب.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

انشاله همیشه کنار همسرت(البته نه تو ماموریت ...:))) شاد باشین

خانوم خونه شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ http://saeid-sh90.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من آپم با آخرین پستم
غزل خداحافظی

دوستون دارم از خدا می خوام همیشه با هم باشین و عاشقانه زندگی کنین
منم ببخشین اگه رفیق نیمه راه بودم...

ریحانه یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ

فقط میخوام بگم موفق باشید و مثل همیشه عاشق.در ضمن یه چندتا عکس
از شهری که رفتین بگذاری واسه تنوع خوبه.

فاطی خاکی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

ای بابا تارا اینجا تارا اونجا...اصلا معلومه کجا هستی تو دختر؟؟؟!!!بشین سر جات انقدر اینور اونور نرو به زندگیت برس اااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!
خوشحالم که خوشی خوشحال!!!!!

حسن اجرایی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام
برای نشریه الکترونیکی وبلاگ‌نویسی شماها، می‌خوام یه گزارش از چهار نفر از وبلاگ‌نویس‌های بلاگ‌اسکایی تهیه کنم.
چهار تا سوال دارم.
1. بزرگ‌ترین حسن و عیب سرویس بلاگ‌اسکای؟
2. بیشترین وبلاگ‌هایی که می‌خونی هم‌سرویس‌های خودت هستند یا از سرویس‌های دیگه؟ چرا؟
3. چرا توی سرویس‌های خارجی نمی‌نویسی؟
4. اگه بخوای از این سرویس بری بیرون کجا می‌ری؟ چرا؟
اگه ممکنه جواب این سوال‌ها رو در اولین فرصت بدید و به این ایمیل ارسال کنید: fateh.prs@gmail.com
گزارش پایانی، یه چیزی می‌شه شبیه به این: http://shomaha.ir/no3/post-10.html
ممنونم.

آنا مکزیکی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ

سلام جیگر خوبی خبری اذت نیست
دلم برات تنگ شده جیگر عسلی خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد