نوشتار در ماموریت

سلام  

عباداتتون قبول باشه 

شرمنده ام به خدا  شرمنده الان منو شطرنجی کنید . 

الان من ماموریتم از طرف شرکت همراه شوشو جان باهمیم احتمالا تا ۳ ماه همینجا هستیم البته آخر هفته ها می تونیم برگردیم تهران اگر زیاد بخوام توی رفت و آمد اذیت بشم شاید کمتر بیام و برم . 

تا حالا ۵ روز روزه گرفتم ۳ روز خوردم از این به بعدم احتمالا مجبورم به خاطر این ماموریت کمتر بگیرم دلم میگیره وقتی این حالتبه نامردا شروعشم گذاشتن از اول ماه رمضان مامااااااااااااان من دلم روزه داری می خواد . 

البته اینجا دسته کمی از روزه داری ندارم جایی که به ما دادن فاصله تا رستورانش زیاده یعنی غذا خوری توی محوطه سازمانه ویلا فاصله داره که شبا از تنبلی نمیاییم غذا بخوریم صبحانه هم تنبلی می کنیم به خاطر خواب بعدشم فقط ناهار می خوریم نمی دونستم که اینجا هیچی در دسترسم نیست فقط یه ذره خرما اوردم با چندتا تی بگ و کافی میکس در واقع ۲۴ ساعت به ۲۴ ساعت ما غذا می خوریم صد رحمت به روزه داری آبم نمی تونیم بخوریم این چه وضعیه ای خدااااااااااااااااا من برگردم تهران احتمالا هیچکی منو نمی شناسه مامااااااااااااان . 

ظهر داریم می ریم ناهار خوری به شوشو می گم شلوارم داره از پام میفته ببین چه به روز من داری میاری اینقده ذوق کرده که خدا می دونه تازه سر ناهار که غذای نونی هم بود میگه با نون نخور چاق میشی مامااااااااان این قصد کرده منو بکشه (گریه شدید). 

دلم برای خونمون برای مامانم مامان شوشو همه و همه تنگ شده انشالله فردا شب بر می گردم تهران ۵شنبه شب مهمون دارم افطاری شاید باورتون نشه اما سومین ماه رمضونیه که من مزدوج شدم اما اولین مهمونی افطاریه که قراره بدم . (عرق شرم) 

فیلن دارم از گرسنگی می میرم تشنگی همچنین اینجا از صبح تا شب باید برم آموزش بدم کار کنم گلوم خشکه مامااااااااااان. 

خداییش خداییش عجب آدمای خوبی داره اینجا واقعا توی شهرایی که رفتم اینجا از نظر مهربونی مردمانش و فرهنگشون جزء بهترینهاست آدم احساس دلتنگی برای شهر خودش زیاد نداره . 

هواش مثل شمال شده همش باد و بارونه همش رعد و برق میگن از وقتی تو اومدی اینطوری شده ای ول پا قدم و دارین؟ 

راستی رویا جون من کی جواب ندادم عزیزم؟ به خدا هرچی بوده تا جایی که تونستم جواب دادم الانم چون نمی تونم جواب بدم تایید نکردم البته دوست جونای دیگه همینطور معذرت من بدم می دونم ببخشید .رویای گل انشالله موفق باشی عزیزم برات دعا می کنم خیلی . چ 

 

راستی یه چیز دیگه یه بیمار روحی روانی جدیدا این طرفا ول شده میاد هرچند وقت یه بار که زنجیرش باز میشه یه سری ارجیف میگه میره منم که اینا برام مهم نیست فقط گفتم که باهم همه توی این ماه مبارک برای شفای عاجلش دعا کنیم (تارا در حال دعا)

 

 

التماس دعا فراوون هم من هم شوشو  

قربون همگی

نظرات 12 + ارسال نظر
فاطی خاکی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

ای بابا شما چقده کار میکنید و چقدر وجدان کاری دارین...بیخیال بابا...
به خودت برس عزیزم...ضعیف میشیا...

رویا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام تارا جونم نمازو روزهای شما هم قبول باشه ممنونم عزیزم وای تارا جون نمیدونی دارم میمیرم اخه جوابای کنکور همین شنبه میاد منم بارات دعا میکنم هرچی از خدا میخوای و به صلاح تارا جونه تو همین ماه رمضونی
بی برو برگرد بهش بده قربونت رویا

.... شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ

میشناسی ؟
نه فکر نکنم . ولی من خوب میشناسمت . میخوای به همه بگم کی هستی و چی هستی و زندگیت چطوره ؟ اونوخته که همه از خنده روده بار بشن .
کلی برنامه برات چیندم .
بوی خوک میدی جدی میگم

ماریا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

عبادات شما هم قبول...
انشااله بتونی خیلی زود روزه بگیری...
شاد باشی...مراقب خودت باش خانومی:))

الهام مامان تارا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:34 ق.ظ http://tara1384.blogfa.com

سلام. خوشحالم که یه تارای وب نویس دیگه پیدا کردم. تونستی سری به تارای من هم بزن.فعلا بای

فهیمه سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام تارا جون...
ببینم شما بی خبر کجا رفتین؟... چرا اسم شهر رو نگفتی؟... معما طرح کردی؟...
هر جا هستی خوش بگذره...

سمیرا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام تاراجونم
نمازوروزت قبول ....قالب جدیدت مبارک ...واقعا خوشگله ....از اینکه این همه سرت شلوغه وگرم کاری واقعا دلم گرفت ..ان شاا..به زودی زود یه کم فارغ بشی وبتونی استراحت کنی ..خیلی مراقب خودت باش گلم
به همسر گلت هم سلام برسون
فعلا بای

خانوم خونه چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.saeid-sh90.blogfa.com

وب نازی دارین تبریک میگم
مایل به تبادل لینکم
خواستی خبر بده
منتظرمااا
منتظر حضور بهاریت [گل]

الهام مامان تارا جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://tara1384.com

سلام خوبی کم پیدایی
با اجازه تون لینکتون کردم. ماموریت خوش بگذره

ریحانه شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

تاراجون امیدوارم به همراه شوشوجانت بهتون بیشتر خوش بگذره

ساره دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:57 ب.ظ http://sareheh.persianblog.ir

سلام تارا جون کم پیدا... امیدوارم ماموریت بیش از این بهتون سخت نگذره... چه خوبه که تو ماموریت کنار همین.

ساده اما حیرت آور چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ق.ظ http://sadeh-ama-heratavar.blogfa.com/

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی !

عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست !

عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است !

عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است !

امیر المومنین حضرت علی علیه السلام می فرمایند :

ای مردم ! این روز ، روزی است که نیکوکاران در آن پاداش می گیرند و زیانکاران و

تبهکاران در آن مایوس و نامید می گردند و این روز شباهتی زیاد به روز قیامت دارد

خداوندا ! از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته ات از تو خواستند

و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت به تو پناه می برند

التماس دعا دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد