تندی می نویسم

سلام سلام

ببخشدی شرمنده دیر شد .

۱- امتحان داشتم تا دو روز پیش در گیر امتحانم بودم تازه ۲ روز از شرکت مرخصی گرفته بودم که درس بخونم بدک نبود خوندم.

۲- بی ادبا روز مرخصی زنگ زدن یه دقیقه بیا اینجا زودی برو من نمی دونم فکرکردن خونه ما چسبیده به شرکت؟ خلاصه از ساعت ۷ صبح تا ۲ الاف این شرکت بودیم اینم از روز دوم مرخصی.

۳- شنبه مهمون داشتم تا دیشب که رفتن یه بچه نوپا داشتن ببخشیدا ببخشیدا دهن ما رو سرویس کرد اینقدر که اذیت کرد این مادر پدرم که بی خیال خداییش بازم مامانه یه ذره با خیال بود باباهه بی خیال بود بازم به باخیالی منو شوشو جان نمی رسیدن . فکرشو کن بچه غذا خورد با دست و چش و گوش و اینا بعدش با یه دستمال پاک کرده دستشو بچه رفتم از سر و کول مبلای نازنین رنگ روشنم بالا رفت در و دیوار ومیگرفت راه می رفت ای خدااااااااااااااااااااااا .از کارای دیگش نگم بهتره چون یاد آوریش منو دچاره سکته می کنه.

۴- فکر می کردیم نی نی داریم که مشخص شد نداریم چه جوری؟!!!! ای بابا خوب چه جوری نداره که!!!!!

۵- الانم توی یکی از این شرکتایی که میرم سر می زنم الافم شرکت خبر بده برم یا بمونم از فرصت استفاده کردم دارم تند تند می نویسم.

۶- چهارشنبه عروسی دعوتیم کلاس هم دارم بعدشم دیگه مرخصی ندارم فکر شو کنید این هفته ۵ روز مرخصی گرفتم البته یه روزشو زورگی دادن(همین شنبه ای که گذشت ) خوب به من چه؟ حالا چه جوری برم عروسی مرخصی بگیرم و اینا موندم به خدا اینا هم که نزده میرقصن غر غر می کنند حالا بخوام یه ثانیه بیشتر مرخصی بگیرم دیگه هیچی.

-۶فعلا همینا دیگه

دوستون میدارم

پ ن: دوست عزیری که نگرانند من بچه دار نمی شم آخیییییی؟! نه عزیزم تو نگران نباش حرص و جوش بچه دار شدن منم نخور من وقت زیاد دارم تازه ۲۳ سالمه برو نگران خودت باش  .

نظرات 7 + ارسال نظر
قله نشین سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://bluemountain.blogfa.com

سلام دوست جون ختم قران ماه رمضونی داریم تشریف بیارید
5انتخاب شرکت در 5 ختم قران به هر نیت که خواستید
یعنی اینکه شما یه رنگ از رنگای جدول رو انتخاب میکنید و 5 جز از قران رو میخوونید (مثال : رنگ سبز جز 12و13و14و15و16)
این اجزا باید در ماه مبارک خوونده بشه تا همه همسفرا با هم قران رو ختم کنیم در ماه مبارک
خوشحال میشم با هم همسفر بشیم

ریحانه پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام تاراجون

بابا دیر نشده برای بچه دار شدن من نمیدونم یه عده

چرا خوششون میاد حرف دربیارند.تاراجون بیخیال این یه عده شو
در ضمن من فکر کردم اون خبری که میخوای بدی راجع به خرید
خونه است.امیدوارم به زودی هم خونه داربشید هم نی نی دار
بوسسسسسسسسس

بنفشه پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.banafshi.blogfa.com

خیلی باحال....کی بوده نگران بچه دار نشدن تو بوده؟؟ بی کارن مردم به خدا!!!!

فاطی خاکی دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

خبری نیست ازت؟؟نمیای پیشم!!!قهری؟؟؟
امیدوارم امتحانتو خوب داده باشی...
من از اونجور مهمونا حالم بهم میخوره که انقدر بیخیالن!!!!
مواظب خودت باش...
نی نی هم بیار دیگههههههههههههه....انقده خوبه...

فاطی خاکی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟
الوووووووووووووووووو؟؟؟
تارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
صدامو میشنویییییییییییییییییییییی؟؟؟؟

رویا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام تارا جون یک ماه با اینکه می دونستم دیر به دیر آپ می شی اما گاه بیگاه به وبلاگت سر زدم اما جواب همرو دادی الا من ایبی نداره انشا الله موفق باشید من رشتم کامپیوتره برا منم دعا کنید تو ازمون کارشناسی قبول شم الان فقط لحظه شماری میکنم.......... ممنون

ریحانه یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

تاراجون
کجایی؟ماه رمضان چه میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد