وبلاگ رو سورپرایز کردم

سلام سلام

این منم که دارم این وبلاگ رو شرمنده می کنم و در عرض یک هفته دو بار آپ می کنم واقعا این منم؟

الان منو ببینین حالتون بهم می خوره اینقدر که عنهو این کوزتا دستمال گرفتم دستم گرد گیری کردم بوفه رو ریختم بیرون ظرفاشو تمیز کردم بعدشم خودشو حسابی برق افتاد حال کردم خونه تمیز چقدر آرام بخشه ها !!!!!!!!!!!

گفتم قبل از این که برم یه دوش بگیرم اول یه سری اینورا بزنم بهدش برم حالا از زور اینکه عرق کردم حالم داره بهم می خوره اه اه اه.

دیشب اولین جلسه کلاس طراحی وبم بود با شوشو باهم نوشتیم فقط اشکالش این بود که تازه با اینکه بعد از ۳ جلسه اولین جلسه رو رفتیم همش برام تکراری بود با با من که اینا رو بلد بود آخه نه اینکه پولمون اضافه کرده بود نمی دونستیم چه  کار کنیم باهاشون تصمیم گرفتیم اینطوری هدرشون بدیم . بازم خدا روشکر بدک نیست برای یاد آوری خوبه.

امروز ۵شنبه من خونه شوشو سر کار ای بابا دلم گرفت اما خداییش اگر خونه بود نه من به کارم می رسیدم نه شوشو به کارش همون بهتر که نیست تونستم یه ستی به سر روی خونه بکشم تقریبا میشه گفت شبه خونه تکونی ای انجام شد .

قراره یه کارایی بکنیم تورو خدا برامون دعا کنین اگر نتیجه اش اونی که می خواستیم بشه بهتون می گم چی بود اگر نه که توی خماریش می مونین :)

خوب دیگه برم یه د وش بگیرم تا نمردم بعدشم بشینم درس بخونم راستی فردا هم باید از ۸ صبح تا ۱۲ بریم کلاس ای خدا روز جمعه صبح کلاس واقعا فجیعه اما مجبوریم دیگه کاریش نمیشه کرد مگه نه؟

خوب دیگه فهلا بای همگی قربونتون

نظرات 11 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ http://sonita19.blogfa.com/

سلام عزیزم
دلم برات تنگ شده ...سعی می کنم باهات یه تماس داشته باشم ...خوشحالم که جدیدا بیشتر به وبت سر می زنی ...موفق باشی گلم
بای

سلام عزیزم
ممنونم
امیدوارم دوباره بتونم قربونت
بای

امید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگربدنبال راهی مطمئن و ،ساده و بدون هزینه برای کسب درآمد هستید؟.
سیستم تبلیغاتی 2horse mail مرکزی ایده ال برای شما خواهد بود.!!!!
*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
*** 3000 تومان جایزه عضویت
*** کسب 50 تا 100 تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب 20 تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب 1000 تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com

سلام ممنونم
لطف کردین
بای

آئورا پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ http://samfunitarik.blogfa.com

چه آدم زرنگ و خوبی!!
من اگه خونمون کثیف کثیفم باشه حسم نمیاد تمیز کنم!!
مامانم دیگه از دست من عاصی شده!!
میخواد فقط منو شوهر بده برم!!

آخی چقدر امیدوارم کردی.
وای وای چه دختری.
کار بدی می کنی ها دختری
خوب میکنه.

فهیمه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

خونه تمیز خیلی خوبه منم روز پنجشنبه کلییییییییییییییییییی جمع و جور و تمیز کردم... دیگه تموم شد همه رو جابه جا کردم.. اینقدر خیالم راحت بود...
در مورد اون قضیه هم راست می گی... آدم رو از کار و زندگی می اندازه.. اما بهتر از شبکه های اینجاست...

منم دوستش می دارم خونه تمیز و میگم. خوشششششششششش به حالت.
خوبه که قبول داری.

عاشق عاشقی یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.ashegheasheghi.blogfa.com

سلام

وبلاگ عاشقی ضمن دعوت از شما برای مشاهده ی این وبلاگ , از شما خواهشمند

است که در نظرسنجی انتخاب بهترین وبلاگ مرداد ماه در سایت نایت اسکین به

ادرس:www.night-skin.com/topblog شرکت نمایید و در صورت اینکه وبلاگ

عاشق عاشقی نظر شما را جلب نمود در سمت چپ صفحه نظر سنجی جلوی نام

عاشق عاشقی تیک زده و در پایان با کلیک بر روی دکمه VOTE وبلاگ عاشق

عاشقی را صاحب یک رای خود کنید.


با تشکر نویسندگان وبلاگ عاشق عاشقی (میلاد – مجید)




عاشق عاشقی باش...عاشق بمان...

مهسا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

ای وای چرا ساکتی؟!!!!!!!!!

فاطی خاکی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام تارای بی معرفت!من بی وفام؟؟من یه عالم بهت اس ام اس زدم...یه عالم اینجا کامنت گذاشتم که نبودی...حتی چندبارم بهت زنگ زدم ولی اصلا وشیت خط نمیاداد و بوق الکی میزد!!!
خیلی باحالی بابا این همه نوشتی یه خبر بهم ندادی؟؟
من انقدر اومدم سر زدم دیدم نیستی فکر ردم دیگه نمینویسی...
اوکی...
نی نی بیار خیلی خوبه...زندگیتون شیرینتر میشه...

سلام عزیزم به خدا من دو سه تا اس ام اس اونم شونصد سال پیش ازت دریافت کردم بعدشم موبی خیلی بی ادبه به همه همینو میگه این شرکت ما هم که شکر خدا اصلا آنتن نمی ده.
اما با اینا همه من دوست میدارم.
انشالله

سمیه مامان ایلیا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://somy1359.persianblog.ir

سلام تارا جان چطوری خانومی ؟ دلم برات تنگ شده چرا نمیای این ورا . بابا قبلا میومدی یه سری می زدی حالا اصلا خبری ازت نیست. به شوشوت هم سلام برسون منتظر دیدن روی ماهت هستیم. بغل دستیم هم سلام میرسونه

حنا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://ssseeetttaaarrreee.blogfa.com

سلام..جالبش میدونی چیه؟.اسمم ستاره است. وبلاگ ام دقیقیا همین قالب رو داره . آدیم هم setar3t است!!
خوشحالم که با یه ستاره دیگه آشنا شدم!

سلام عزیزم چه جالللللللللللللب؟!!!!!!!!
منم خیلی خوشحالم حتما ادت می کنم گلم.
قررررررررربونت

..... سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

یعنی نمیتونی بچه دار بشی ؟ اخی

آخیییییییییییی مثل اینکه خیلی مریضی به دکتر خودتو نشون بده آخییییییییییی.

ریحانه شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام تاراجون
پس چرا اینقدر دید به دیر آپ میکنی؟
به هرحال موفق باشی امیدوارم به چیزی که میخواین برسین

سلام عزیزم
امتحان دادشتم سرم شلوغ بود انشالله در اولین فرصت آپم خانم گل .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد