واااااااااااااااااااای بلاخره برگشتم دلم یه ذره شده بود

سلام سلام
خوبین دوستای خوبم؟
دلم یه ذره شده براتون مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان من دوستامو می خوام .
گفته بودم جایی که قبلا بودم و راحت آپ می کردم جایی بود که از طرف شرکت خودمون اونجا مامور بودم بعداز یک سال و نیم کارم تموم شده و مدیریت یه پرو‍ه جدید رو به من دادن الان هم درگیر کارای اونم شبها هم دیر می رسم خونه البته نه خیلی دیر اما تا می رسم شام و کار و از حرفا دیگه وقتم تموم میشه بیهوش می شم چند بار اومدم بنویسم اما متاسفانه نشده یه سری هم به وبلاگ دوستای گلم زدم اما متاسفانه به خاطر کمبود وقت نتونستم کامنت بذارم .
خوبم خوب خوب انر‍ژیم خدا رو شکر بیشتره اینقدر سرم شلوغه که دیگه وقت ندارم بشینم فکر کنم به این که دپ شدم بیام براتون بنالم اما دلم می خواد بیام بنویسم و خبر بگیرم بعدشم بیام مطالبتون رو بخونم حتما میام تمام طول روز فکر و ذهنم اینجاست تا بیام بنویسم و اما متاسفانه وقت نمیشه .
راستییییییییییییی این چند وقت هم پنج شنبه و جمعه ها همش مهمون دارم دیگه اینم از تعطیلاتم الانم عجله دارم باید برم اما حتما بر می گردم مفصل می نویسم .
از همه دوستای گلم که اینقدر به فکرم هستن و ابراز نگرانی می کنند ممنونم بازم شرمنده ام بی خبر گذاشتمتون به خدا همه چیر یی هوی شد .
فدای همگی برم که کامنتای پر مهرتون رو جواب بدمو بعدشم بیام یه سری بهتون بزنم .
قربون همگی .
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نظرات 15 + ارسال نظر
گیلاس سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

سلااام سلااام تارا جووونی
خوبی عجیجم؟؟!!!
خوشحالم که همه چی ردیفه!
منم این چند وقت کلی سرم شلوغ بود! چند بار اومدم اینجا ولی نشد کامنت بذارم که کجاااایییی دختر!!!!
امیدوارم همیشه زندگی اینجوریا شیرین باشه!!
بووووس
قربونت

سلام گلم
منم خوبم تو خوبی عسیسسسسسسسسسسسم؟
ممنونم گلم
آخی انشالله همه چیز به خوبی باشه
اینجایم دخترم
ممنونم
فدات
بوووووووووووووووووووووس

ساره سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://sareheh.persianblog.ir

سلام تارا جون. بابا خسته نباشی خانومی... ان شا الله باز بتونی زود به زود بنویسی.

سلام عزیزم
ممنونم توهم قربونت دعا کن دلم برا اینجا خیلی می تنگه

گلبو سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ق.ظ http://www.golboo.persianblog.ir

سلام تارا جون
دیگه واقعا داشتی میشدی ستاره کمیاب !
دلم برات تنگ شده بود
(:

سلام عزیزم
دیدییییییییییییییییییییییی؟!!!!!!!!!!! واقعا
دل منم براتون تنگیده عسیسسسسسسسسسسم
:*

شاذه سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاااااااااااام
خوشحالم که خوبی عزیزم
بووووووووووووووووووووووووووووووس
امیدوارم همیشه شاد و پر انرژی و پرکار باشی
قربانتتتتتتت

سلام گلم
ممنونم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
قربونت شما هم همینطور
فدات

یه دل خاکی با کلی پاکی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ

به به چه عععععععجب...از اینورا...تاراجون ننه حالا وقت بوداااااااااا...میزاشتی یه هو شب عید میومدی هم عید و تبریک میگفتی هم بقیه داستانتو ...
خوشحالم که تو این چند وقت حالت خوب خوب بوده وپر انرژی هستی...

:))))))))))))))))))))))))))))))) نه دیگه گفت بقیه وقت باشه برای بعد
:))))))) الهی بگردم
ممنونم گلم

مریم گلی سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://EhsasePakeMadari.blogfa.com

بووووووووووووووووووووووووووووووووووسtoo!

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یه عالمه

صبا سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

29 بهمن روز اسپندارمزگان روز عشق در ایران باستان را به همه دوستان یاد آوری کنید
ولنتیاین یک سنت ایرانی نیستتتتتتتتتتت


اسپندارمزگان

چند سالی ست حوالی 26 بهمن ماه (14 فوریه) که می شود هیاهو و هیجان را در خیابان ها می بینیم. مغازه های اجناس کادوئی لوکس و فانتزی غلغله می شود. همه جا اسم Valentine به گوش می خورد. از هر بچه مدرسه ای که در مورد والنتاین سوال کنی می داند

اما کمتر کسی است که بداند در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد، که از بیست قرن پیش از میلاد، روزی موسوم به روز عشق بوده است!
جالب است بدانید که این روز در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با 29 بهمن، یعنی تنها 3 روز پس از والنتاین فرنگی! این روز "سپندار مزگان" یا "اسفندار مزگان" نام داشته است. فلسفه بزرگداشتن این روز به عنوان "روز عشق"

نازی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ق.ظ http://nazi08.persianblog.ir/

چه عجب خانومی .خدا رو شکر که سر حالی .

ای بابا شرمنده نفرمایید ممنونم گلم

ساقی چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام من امروز اومدم بگم که چرا تو نیستی که دیدم اومدی
خوب شد برگشتی ها
یعنی از این بعد همش از توی خونه آپ می کنی ؟

سلام عزیم:)))))) پس خوب موقعی اومدی
بله دیگه از تو خونه اما سعی می کنم زود به زود باشه.

مستانه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام تارا خانومی.
خوشحالم که خوب و سرحالی.
خیلی دل م واست تنگیده بود.
ایشالا هر جا هستی خوش باشی.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم
ممنونم
فدات منم دلم تنگیده بید
شما هم همینطوری
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

همسر آقا فرزاد(مرمر) شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام تارا جون امروز بعد از یک و ماه نیم لومدم نت اول از همه اومدم سراغ تو. با عرض شرمندگی خیلی زیاد تولدت را با یه تاخیر تقریبا یک ماهه تبریک میگم.به خدا میدونم ۳۰دی تولدت بود ولی شرمنده ها دیر شد.
کار جدیدیت را هم تبریک میگم امیدوارم در کنار همسر مهربونت همیشه شاد و سلامت باشی.
و اما اینکه نبودم دوباره مریض شده بودم بعدش اینکه حسابی درگیر کار و بار خونه بودم.از اداره هم نمی شد بیام.به علت تغیرات مدیریتی!!!
بتونم باز هم بهت سر میزنم.

سلام عزیزززززززززززززم
آخی الهی ممنونم گلم یه دنیا ممنون همین که یادت بود کلی خودش جای خوش حالی داره
ممنونم گلم
راستی تو چرا اینقده مریض میشیییییییییییی؟
امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی در کنار آقا فرزاد
بوووووووووووووس

sh.kh یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

salam doost jooni joon :) Proje jadid mobarak

سلام دوست جون خودم
فدات
ممنونم

گلی روزانه های ما یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ

خوب از نگرانی درامدیم به کارهایت برس دخترم!ننه قربونت!

ممنونم
قررررررررررررررررربونت ننه
بوووووووووووووووووس

یه دل خاکی باکلی پاکی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:54 ق.ظ

کجاااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییی پپپپپپپپپپپپپسسسسسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کوشی ننه؟؟؟

اینجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
اینجایم ننه دلم هم براتون تنگیده
بوووووووووووووووس

مامان نازنین یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://niniemaman.blogfa.com

سلام کلی دلللللللللللللللللللللللللم برات تنگ شده بود . امیدوارم زودی برگردی و بیشتر بنویسی

سلام گلم
منم دلم یه عالمه تنگه براتون .
ممنونم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد