تفلدم و سالگر عقدمونو اینا

  1. اول برم سر مراسمهای این یکی دو روزه خوب همه آروم همه آروم حالا شروع می کنیم
    دو سال پیش این موقع یعنی دیشب واااااااااااااااااااااااااای مراسم عقد و نامزدی و اینجور
    چیزا یه عالمه مهمون که از ظهر همه دور هم بودن کلی بزن و برقص و قرو فر و یه تارای
    عروس ای جااااااااااااااااان چقده خوب بود چقده دوست داشتنی بود اگر بدونین چقدر کیف
    داشت همه خوشحال بودن همه به مناسبت مراسم نی نای نی نای این دو گل نو شکفته
    کف و جیغ و سوت و داد .
  2. و اما ۲۳ سال پیش یه چنین روزی ای جااااااااااااان یه تارای ناااااااااااااااااز کوچولو اومد به این
    دنیا چقدر خوشگل و ناز بود وای دل آدم میره(نهایت تحویل گیری رو دارین؟) فقط تنها مشکلی
    که بود یه عالمه مو بود که یه بچه توش بود به جای اینکه به بچه باشه مو تو سرش اینقده
    هم ظریف مریف بود الهی قدش ۵۲ وزنشم ۳کلیو و ۲۰۰ گرم . بله دیگه بزرگ شدم رفتم
    توی ۲۴ سال خانوم شدم انشالله که همه شاد باشن و صدقه سر اونا منو شوشو هم در
    کنار خانواده هامون سالهای خوبی داشته باشیم .
  3. دیگه مناسبت بعدی مامان شدن مامانم توی این روز بابا شدن بابا توی همین روز بعد به
    دنیا اومدن همسر آینده شوشو توی این روز که به خاطرش کلی خدا رو شاکره(آخه خودم
    نگم کی بگه هان ؟)
  4. ای وااااااااااااااااااااااااااااای شوشو مریض شده اساسی سرما خورده دو سه روز بود گلوش
    سوزش داشت اما از دیروز بعد از ظهر دیگه صداش گرفت و کل وضع جسمی بهم ریخت
    هیچی دیگه کلی سوپ شیر پخیدم (من خودم عاشق سوپ شیرم هرکی میگه سوپ
    می پرم سوپ شیر درست می کنم) دیگه کلی پرتقال و لیمو براش بردم کلی موز به زور
    کردم توی حلقش کلی چهار تخمه با پر رویی به خوردش دادم (خداییش درسته خیلی
    خرکی می رسیدم اما سعی می کردم یه کم ظرافت همراهش کنم ) درنهایتم هم امروز
    ممنوع الخروجش کردم از خونه تا بمونه خونه و استراحت کنه خیالم یه کمی هم راحته
    چون مامانی خونه پیششه و مواظب بهشه .
  5. دیشب دو تا پتوی بزرگ و گرم انداختم روی شوشو وبرای اینکه بتونم قانعش کنم زیر
    همون پتو ها بخوابه تا بدتر نشه مجبور شدم تا خود صبح خودم هم زیر همون پتو ها
    بخوابم تا یه کمی هم تکون می خوردم یی هو دوتا دست محکم منو می کشید زیر
    پتو خداییش جرات نمی کردم تکون بخورم خلاصه کلی قد کشیدم به قول آشپزا ری
    کردم (ربنج دیدین دم میکشه دی میکنه؟) .
  6. دیروز از موقعی که حال شوشو بدتر شده بود دیگه لطفش هم فوران کرده بود دیم به
    ثانیه می بوسیدم محکم بغل می کرد خلاصه تماس دهانی که قشنگ تمام ویروسا
    نکنه هدر بره بود نگران هدر رفتن ویروسا نباشید الان همشون توی تن من هستن
    دارن اطراق می کنند تا دیگه کامل خودشونو نشون بدن . جالبه اینکه تا میومدم مراعات
    بکنم فاصله بگیرم بچم شروع می کرد هزیون گفتن که آره تو دیگه منو دوس نداری همش
     از دست من در می ری ای خدااااااااااااااااااا من از دست این شوشوی با احساس چه کنم؟!!!
    بازم خدا رو صد هزار مرتبه شکر.
  7. مهمونی عالی برگزار شد همه چیز عالی وقتم زیاد آوردم مهمونا هم که با هدایاشون
    شرمندمون کردن .
  8. فقط یه چیزی توی یه وبلاگی داشتم می خوندم داشتن توضیح مراسم خاکسپاری عزیزی
    رو می گفتن یا دم اومد منم توی این روز همینجا بگم آقا جون این وصیت منه تو رو به هرکی
    دوس دارین رعایت کنید نگین این که مرده دیگه هرکاری دوس دارین بکنین تورو به خدا توی
    غسال خونه وقتی داشتن منو می شستن اونایی که منو میشنسن قسمشون می دم
    نیان تماشا کنن به خدا راضی نیستم البته به مامان شوشو هم گفتم اونهم متقابل (انشالله
    خدا هزار سال سلامت نگهش داره) که بایستن دم در غسال خونه از آشناها کسی رو
    اجازه ندن توی اون زمان بیاد ببینه بابا مگه فیلم سینماییه خیلی دوست دارین ببینین یه
    وصیتم میکنم که یه روز تمام منو بذارن وسط خونه روی صورتمو باز کنن بشینین زل بزنین
    دیگه تن لخت دیدن چه صیغه ایه؟!!!!!!!! خدا رو شکر تاحالا نرفتم غسال خونه خدا اون روزو
    هم نیاره که مجبور بشم برم.
  9. دیگه اینکه این رو سه روز کل برنامه هام با برنامه های سالهای قبل فرق داشت مراسم
    هیئت نرفتم خودم بودمو خودم دعا و نماز و یه چند تا نوحه ای که متناسب شخصیت امام
    حسین و اهل بیتش بود گذاشتم و حسابی دل سیر گریه کردم یه سری هم که نه دوسری
    هم رفتم حرم حضرت عبدالعظیم که میگن زیارتش معدل زیارت خاک کربلا و امام حسینه
    کلی دعا کردم برای سمیرا جون برای پروانه جون برای شاذه عزیزم برای مستانه که التماس
    دعا گفته بود برای گلی برای گلبوی عزیز برای خانوم خونه برای ساقی گل برای بنفشه جون
    برای ش.خ عزیزم برای مریم گلی که خدا یه نی نی ناز بهشون بده برای اون مامانایی که
    نی نی دارن
    به سلامتی زمین بذارن و برای اونایی که می خوان به سلامتی یه نی نی سالم و صالح
    بهشون بده برای همه و همه برای نازنین فاطمه و مامان نیلوفرش که همش جلوی چشمم
    بودن برای کیان و کیارش و مامان بیتا برای همه نی نی ها و ماماناشون خلاصه خیلی از
     دوستای دیگه برای گیلاس(محدثه) و گیلاس (منظ) دیگه دیگه مطمئنم توی اون لحظه کسی
    از قلم نیوفتاد اگر اینجا ننوشتم ببخشید آخه اثرات خستگی آخر وقت اداریه.
  10. دوست ندارم دیگه دوست ندارم توی مراسمهایی برم که امام خسین و برای دنیا خوار نشون
    میدن برای رهایی از مرگ التماس می کنند برای ه قطره آب خودشو ضعیف می کنه دلم  نمی خواد بشنوم درموردزجه های زینب و گریه های رقیه دلم می خواد معرفت پیدا کنم دلم نمی
    خواد چهره قشنگ و قوی ای که از امام حسین و ابولفضلش از زینب و رقیه از علی اصغر و ام البنین از علی اکبر و ...... هستش با این حرفا خراب شه دوست ندارم شجاعت و شهامت
    اونها رو با این حرفا جلوی چشمم خراب شه . اینم از من که به نظر خیلیا شاید بی دین
    شدم شاید بی اعتقادم اما خوشحالم که خودمو شوهرم هردو یه عقیده رو داریم .
  11. امام حسین قربونت بشم قربونت شجاعت و بزرگیت تو رو به همه عزیزانت قسمت میدم
    حاجت دل همه مسلمونا علی الخصوص همین دوستای خوبم که اینجا دور همیم هم دلیم
    رو بده همه رو سلامت نگه دار و صدقه سر همه اونها حاجت دل من و همسرم رو هم بده
    خدا یا تو رو به همین روزای عزیزم قسمت میدم لحظه و آنی مارو به خودمون وا مگذار .
    خدایا تو رو به اما سجاد قسمت میدم همه مریضا رو شفای خیر بده خدایا همه اونایی که
    نی نی دارن به سلامتی براشون گه دار و به اونایی که می خوان یه نینی سالم و صالح و
    ناز بده . خدایا همه جونا رو عاقبت به خیر کن خدایا برکت بذار توی زندگی هممون خدایا ما
    را محتاج نامردان مگردان خدایا قسمت میدم هیچ مردی رو جلوی زن و بچش سر افکنده نکن
    خدایا قسمت میدم دل هممون رو روز به روز به خودت و پیامبر و اهل بیت پیامبر نزدیک و
    نزدیکتر بگردان .........
  12. آمین یا رب العالمین .
نظرات 39 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام عزیزم
خیییییییییییییلی ممنون از دعاهات
الهی خدا حاجت روات بکنه
من کاملاً در مورد عقیده ات بهت حق میدم.
راستی سوپ شیر رو چه جوری می پزی؟

سلام عزیزم
خواهش می کنم
الهی آمین
ممنونم
نوشتم برات دیدی؟

گلبو دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.golboo.persianblog.ir

مرسی عزیزم که به یاد منم بودی ( :

خواهش می کنم. :)

بنفشه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ق.ظ http://www.banafshi.blogfa.com

واااااااااای عزیزم...چقدر لطف کردی که برام دعا کردی. ان شاالله هر چی از خدا توی این روزها خواستی بهت بده. همیشه در کنار همسرت شاد باشی.

خواهش می کنم گلم. انشالله حاجبت همه رو روا کنه. ممنونم.

مستانه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام گلم
سالگرد یکی شدنتون هم مبارک.
ایشالا سال های سال با آرامش وعشق کنار هم زندگی کنید
بوسسسسسسسسسسس

سلام عسیسسسسم
ممنونم
انشالله شما هم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نسیم دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ

تو چقدر ماهی، خیلی خانومی.
هروقت وبلاگتو میخونم ، به اینهمه احساسات قشنگت غبطه میخورم.
ایشالا که شادی و قشنگیهای زندگیت همیشه محکمتر از قبل باشه.

لطف داری عزیزم تو هم ماهی.
ممنوتو لطف داری گلم.
ممنونم با دعای شما دوستای گلم مطمئنم میشه. :*

نازی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ http://nazi08.persianblog.ir/

کاملا موافقم .خیلی مسخرست یه جماعتی بیان برهنه ادمو نظاره کنن.
نظرت راجب عزاداری امام حسین هم عالی بود

خوشحالم که هم عقدیه ایم.
ممنونم.

sh.kh دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Tavalodet mobarak doost joon

ممنونننننننننننننننننننم عزیزم.

یه دل خاکی با کلی پاکی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

تولدت مبااااااااااااااااارک باشه عزیزم...
ایشا...تولد صدسالگیت...
ایشا..سالهای سال در کنار شوشوی مهربونت شاد و سلامت زندگی کنید و همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه...
یاعلی...

ممنونم گلم
انشالله در کنارشما
ممنونم برای تو هم آرزوی خوشبختی دارم.
راستی ممنون از اس ام اسهاتو تبریکات یه دنیا ممنونم.
یا حق

روزنویس دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://rooznevishaiam.persianblog.ir

بابت همه ی دعاهای قشنگی که کردی از ته دلم آمین میگم.

ممنونم عزیزم.

گلی روزانه های ما دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

همه چی مبارک باشه حتی کادوها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درمورد مراسم باهات هم نظرم.
مرسی که منم دعا کردی فکر می کنی علاج میشم؟!!

ممنونم عزیزم
خوشحالم
:))))))))))))))) دقیقا نمی دونم اما امیدواریم.

مامان نازنین دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://niniemaman.blogfa.com

سلام خانومی . این پستت مال کی بود یعنی ؟ بهرحال تولدت و سالگرد عقدت مبارک باشه و الهی همیشه سالم و سرحال زیر سایه پدر و مادر عزیزت و کنار همسر مهربونت باشی . خیلی دوستت داریم و از خدا ممنونیم که تو رو به ما هم داد .
مرسی که به یادم بودی . جالبه منم روز عاشورا دوست داشتم برم حرم حضرت عبدالعظیم ولی نشد . دلم اونجا بود .

سلام عزیزم مال همون روز بود . ممنونم گلم ممنونم عزیزم . انشالله تو هم در کنار نازنین عسلی و همسر خوبت همیشه شاد باشیدو
ممنونم گلم:*
خواهش می کنم . انشالله دفعات بعدی.
من به جات دعاکردم زیارت کردم.

افق دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام
هم تولدت مبارک هم سالگرد عقدتون مبارک ایشاالله همیشه سبز باشید.
حال شوشو هم ایشاالله خوب بشه
اماااااااااااا فکر نکنم تو سرما بخوری!!!!!!!!!!!!!! (اون کله زرده که داره زبون در می یاره و می خنده)
موفق باشی
بای

سلام عزیزم.
ممنونم ممنونم
:o چراااااا؟ :)
قربونت تو هم
بایت

[ بدون نام ] دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

ذوق مرگیدم وقتی خوندیدم برام دعل کردیدی قربون تو دوست مهربونم رفتیدم

قربونت عزیزم خدا نکنه بمرگی .
قربون تو :)

بیتا مامان کیان و کیارش دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.kian-kiarash.blogfa.com

تارای عزیزم از اینکه به یادمون بودی و برامون دعا کردی خیلی ممنونم عزیزم، امیدوارم خدا حاجت روات کنه مادر
خیلی ننه بزرگی شد نه؟؟؟؟

قربونت خانومی قابلی نداشت ممنونم :)
خییییییییییییییلی اما به پای بزرگی شما که نمی رسیم در کنار شما جوجه ایم خانوم:*

یکتا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://yekta120.blogfa.com

دلم گرفت
منم روزهای قشنگی با همسرم داشتم
دلم براش تنگ شده
دلم براش پر میکشه
نگرانشم
برام دعا کن

بگردم الهی :(
:(
امیدوارم به حق همین روزها دوباره همه چیز مثل روزای عاشقیتون بشه عزیزم تو می تونی برات دعا می کنم .
فدات

مستانه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

خانومی ازت ممنونم که به یاد منم بودی و منم دعا کردی.
ایشالا تو هم هر چی از خدا می خوای بهت بده.
خیلی گلی.
بوسسسسسسسسسس

/// سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://zarivamohammad.persianblog.ir

مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تولدت رو می گم
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عقدتون منظورمه
...................................................................
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
منم بهمنیم !
دوبارادان : بوسسسسسسسسسسسسسسسسس

ممنونم عزیزززززززززززززززززززززم
ممنونم عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززم
...............................................
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
آخییییییییییییی نازی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نیایش چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام
آپم [گل]
.......
تولدته ؟ مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه عزیزم هزار تا ماچ
بعد می یام می خونمشون

سلام
ممنونم
بود آره.
ممنونم منونم
خوش اومدی

ساقی پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

تارا جون تولدت مبارک خانومی
مرسی عزیزم که برا منم دعا کردی اگه می دونستم میری می گفتم برام چه دعایی کنی دفعه بعدی بهم بگو
راستی تارا جون من اصلا فکر نمی کنم تو مغروز باشی همش فکر می کنم تو خیلی مهربونی
تارا جون در مورد خرید که بهت گفتم در مورد خوابیدن هم همون وطره میگه تا تو نیای بغلم من خوابم نمی بره دیگه باید همه کارامو تعطیل کنم برم پیش آقا تا بخوابن اصلا نمی تونه تنها بره بخوابه چقدر شوشوهای ما مثل همن مگه نه ؟ خیلی خوبه که زندگیت مایه الگو گرفتن برای دیگرانه از این بابت هم بهت تبریک میگم

ممنونم گلم
چشم حتما
نه از اون مغرورا نیستم که توی یه سری چیزا قدم فدات لطف داری
:)))))))))))) جالبه آره
خدا رو شکر
ممنونم

سمیرا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

سلام عزیزم
تولدت وسالگرد عقدت واقعا مبارک باشه..راستی حال اقا فرشاد خوب شده؟من که امیدوارم خوب خوب شده باشه ........ خودت چطوری سرما که خدای نکرده نخوردی؟بهر حال مراقب خودت باش عزیزم
خدانگهدار

سلام گلم
ممنونم آره خدا رو شکر خوب شده
نه خدا رو شکر خودم هم خوبم.
چش ممنونم عزیزم
خدا نگهدار

گیلاس (منظ) جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام سلام تارا جونم
شرمنده که دیر رسیدم
یه ند روز نبودم
شطولی خانم؟؟!! ویروسا که کار دستت ندادن؟؟!!
اول از همه ۲ تا تبریک گندهههههههههه
مبالک باشهههه
دوم اینکه الهی!! ناژی !! ایشالا ژودتر خوف میشه
تو هم مریض نمیشی
یه مرسیییییییییییی گنده بابت اینکه توی جمع دعا شده گان بودم!!! خیلی به دعا احتیاج من شده میباشم است
منم چقدر دلم حضرت عبدالعظیم میخواد!!! فک کنم ۲ بار بیشتر تا حالا نرفتم! والا به امامزاده صالح هم راضی بودم! اونم خیلییییییییییییییییییی وقته نرفتم! خوب شد یادم انداختی که برم!
ایشالا خدا حاجت شما رو هم بده:دیییییییی
قلبونت عجیجم
بووووووووووووووووس

سلام عزیزم
خواهش
کجا بودی بلا؟
خوبم تو شطولی؟ نه خدا رو شکر
ممنونم گندههههههههههههههه
ممنونم
:) قابلی نداشت عزیزم
آخی خوب بیا باهم بریم انشالله بطولبونن بری
انشالله خدا همه رو حاجت روا کنه
قومبوووووووووووووووووووولت
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ساینا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام تارای عزیز
یه عالمه تبریک البته با تاخیر
هم به قول خودت تفلدت و هم سالگرد عقدتون
همیشه سالم و شاد باشید جفتتون
---------------
راستی منم اون متن رو خونده بودم، دقیقا منم کار تو رو کردم :دی رفتم به مامانم گفتم هیچکی حق نداره وقتی مردم بیاد اونجا و منو ببینه بعد که کهرشون تموم شد و کفن پوشوندن بهم، بیاید و هر چی دوست دارید صورتم رو ببینید :دی
خداوکیلی خیلی کار بدیه، نه؟ من تا حالا نمیدونستم اینطوریه
آقا اصلا اگه ما نخوایم بمیریم کی رو باید ببینیم

فعلا اینا

سلام عزیزم
ممنونم
ممنونم
انشالله شما هم
:)))))))))))))) خیلی بده خیلی اه اه اه دوباره یادم افتاد بدم اومد
خیلی خیلی
والا
قروبنت

علی ... اینم از کار زمونه شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ http://dariush33.blogfa.com

سلام
همه ی این مناسبت های خوب مبارک مخصوصا تولدتون
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
اگه موافقی خبرم کن
بدروووووووووووود

سلام عزیزم
ممنونم ممنون
منم خوشحال میشم
چشم
بای

سامی جون شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://sami0123.blogfa.com/

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگ زیبایی داری
ممون میشم به منم سر بزنی
فعلا بای

سلام ممنونم
ممنونم لطف داری
چشم
بای

ماریا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ق.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

سالگرد عقدتون مبارک...تولدت مبارک...
امیدوارم الان دیگه شوشو خوب شده باشه...نگران ویروسهایی که بهت داده هم نباش انشااله اثری بهت نمی کنه:)))

ممنونم عزیزم
خوب شده ممنونم نکرد قربونت:))))))))))))

مستانه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام تارا جونمممممممممممممممم
خوی خانومی؟
کجایی بابا؟
دلم واست تنگیده! خبری ازت نیست؟
ایشالا هر جا هستی خوش و سلامت باشی.
یه خبری از خودت بده گلم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام عزیزم
خوبم تو خوبی؟
هستیم زیر سایه شما
ممنون کنار شما
نوشتم
بووووووووووووووووووووووووووس

مادر بچه ها دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام خانوم خانوما تولدت مبارک به به سالگرد ازدواجتم مبارک

ایشالا تا هست از این برنامه ها باشه .

بیا و یک کار کن تموم ویروسا رو دایورت کن به یه مکان دیگه حالا هرجا که عشقته ...

مردا ی خونه می تونن هرچی دلشون خواست مریض شن ولی خانوما اگرم مریض شن خود بیچاره شون باید پاشن واسه خودشون چارتخم به آب بزنن ...

سلام عزیزم
ممنونم یه دنیا ممنون
انشالله برای شما هم
:)))))))))))))) فکر کنم خود به خود دایورت شد.
:( راست می گیا اما خوب شوشو بیچاره کلی رعایت حالمو می کنه خودش جای شکر داره.

گلی روزانه های ما چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

آهااااااااای مردم دختری با موهای کوتاه فانتزی و کمی توپولو گم شده است.اسمش تاراست.احتمال یخ زدگی اش هم وجود دارد.سوپ شیر هم خوب درست می کند.به احتمال قوی کلید خانه شان را هم گم کرده یا جایی جا گذاشته.اگر دیدید حتما خبر داده و جمعی را از نگرانی درآورید.متشکریم.

:))))))))))))))))))))))))))))))) ای ول از این توپولوش خوشم اومد.
نه یخ نزده یعنی وقت نکرده به سرما فکر کنه.
لطف داری .
ای بابا شرمنده می کنی ها .
:)))))))))))))))))

مستانه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

تاراییییییییییییییییییییییییییییی!
کجایییییییییییییییییییی؟
دلم واست تنگیده.
نیستییییییییییییییییییییییی؟
بیااااااااااااااااااااااااااا دیگه.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

جوننننننننننننننننننننننننننم ؟
اینجایییییییییییییییم
منم همینطور عسیسسسسسسسسسسسم
هستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم
اومدم دیگه
بوووووووووووووووووووس

نی نی سونو چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ

این فرمول تعیین جنسیته.خودت بشین حساب کن.من دیگه حوصله این کارها رو ندارم.همه شماها آدمهای بیشعور و مزاحمی هستین.
عدد ۴۹ را انتخاب کنید. به آن شماره ماهی را که در آن اولین روز آخرین عادت ماهانه تان صورت گرفته، اضافه کنید. سنتان را از مجموع حاصل کم کنید.سپس عدد ۱ را از آن کم کنید. بعد عدد ۲ را ، بعد عدد ۳ را و تا جایی که دیگر هیچ عددی را نتوان کم کرد، ادامه بدهید. عدد باقیمانده ، نشان دهنده جنسیت فرزندتان می باشد. در صورتی که این عدد زوج باشد فرزندتان دختر و در صورتی که این عدد فرد باشد فرزندتان پسر می شود.
مثال:
3 = 6 - 9 = 5 - 14 =4 - 18 = 3 -21 = 2 - 23 = 1 - 24 = 28 - 52 = 3 + 49
در این صورت بچه پسر خواهد بود

خیلی بی کاری به خدا این خانوم خونه که من می شناسم به اندازه تو بیکار و بی ادب نیست که از این کارا بکنه .
فدات برو روزیتو خدا جای دیگه حواله کنه.

افق شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام عزیزم
چی شده چرا آپ نمی کنی؟
امیدوارم اتفاق بدی نیافتاده باشه. منتظرم
بای

سلام عزیزم
وقت نداشتم
نه خدا رو شکر همه چیز خوبه
ممنونم از نگرانیت
بایت

ساقی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

تارااااااااااااااااااا
من برای این پستت کامنت گذاشته بودم ها نمی دونم چی شده ؟ یا شاید هنوز تاییدش نکردی ؟ چون مطمئنم ازت هم تشکر کرده بودم برای اینکه دعام کردی
تارا جون بازم ازت تشکر می کنم و اگه این دفعه رفتی ازت یه التماس دعای مخصوص دارم گلم
راستی جشناتون مبارک باشه

جوننننننننننننننننننننم
آره عزیزم بود وقت نکردم جواب بدم.
فدات لطف کردی
قربونت محتاجبم به دعا چشم
ممنونم گلم.

ساینا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ

تارا کجاست؟!!!!!!
نکنه پیشی خوردتش :(

اینجاست!!!!!!!!!!!
نه نخوردتش :*

سمیرا شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام تاراجون
امشب خیلی دلم برات تنگ شده ....چند روزه میام وبت سر می زنم اما خبری ازت نیست
خیلی هم نگرانتم
حتما یه خبری از خودت بده
دوست دارم
بای

سلام عزیزم
فدات شم خوب شمارمو که داشتی زنگ می زدی آخی بگردم
نگران نباش حالم خوبه رفتم همون جایی که گفته بودم سرم شولوغه
چشم
روست دارم منم
بای

خانم خونه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

آره عزیزم همون کامنت بود که برام فرستادی. چقدر آدما بیکارن. دیدی چه بی ادبانه از طرف من کامنت گذاشته. تازه اون فرمولی هم که نوشته اشتباهه . از تو اینترنت پیدا کرده نوشته ولی این اون روشی نیست که من حساب می کنم گول نخوری .
حیف که از اینجا رفتی . دوستت دارم دوست خوبم. ایشالله که هر جاهستی خوش باشی .

خیلی واقعا بیکارن . می دونستم .
فدات شم دلم براتون تنگ شده اما ما که قرار می ذاریم همو می بینیم
قررررررررررررررررربونت
تو هم همچنین

مستانه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

تارایییییییییییییییییییییی
خوبی؟ خبری از خودت بده!
بوسسسسسسسسسسسسس

آره عزیزم خوبم .
نوشتم
فدات مهربون
بوووووووووووووووووووووووووووووس

حمید دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://yek-chekkeh-mah.blogfa.com

سلام ... خونه ی من به روز شد .. یه سر بزنید

سلام ممنونم خبرم کردین
چشم

رضا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.bibi70.blogfa.com/

๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑
___________________(¯´v´¯)___________________
________________(¯´v´¯)(¯´v´¯)_________________
___________________(¯´v´¯)___________________
____»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
´(¸.´ `'•.¸`' •.¸«`'•.¸ ولنتاین مبارک ¤.¸.•'´»¸.•*´¨)
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
__»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
____»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
´(¸.´ `'•.¸`' •.¸«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»¸.•*´¨)
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
____»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
____»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
´(¸.´ `'•.¸`' •.¸«`'•.¸.¤valentine Happy ¤.¸.•'´»¸.•*´¨)
ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
___»(¯´v´¯)----» I♥U «----(¯´v´¯)«
______________(¯´v´¯) I♥U (¯´v´¯)_____________
___________________(¯´v´¯)___________________
________________(¯´v´¯)(¯´v´¯)_________________
___________________(¯´v´¯)___________________
๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑๑

سلام ولنتاین مبارک وبلاگ خوشکلی داری به منم یه سر بزن

_________*________*
_________*_______*
__________*______*
~~*`~´.* .(;@;).`~'´
~~. ,~. ,.* . `~ ´ *.*´.,~.,
~~(;@;). ,.~. ,´ .*.* .(;@;)
~~ `~´..(;@;) *.*,.~. ,`~'´
~~~,.~.,`~.´ *..*(;@;) *.. *
~~ (;@;)*.. ,.~., .`'~ ´,.~.,
~~~`~'.´ *.(;@;)*.*. (;@;)
~~~~~*,.~.,`~´,.~,.´`~´
~~~~~ (;@;).*.(;@;).**.
~~~~~ `~´ * ~ `~'.´~
~,____*:( ;@;)*(;@;).*;'___,
~ \@_\,*`.';:( ;@;),*;,*/_@_/
~~~~ ,_@\*:;:;`.'*/@,
~~~~ \_@\,\\|//,/@_/
~~~~~~,---.\\|,/,---, ا
~~~~~~(*-}.(*){* )
~~~~~~.'---' /|\ `---'
~.~~~~~ / /|||\ \
~~~~~~~-,/ |||

_________*________*
بای

ممنونم لطف کردین یه دنیا
بای

تنهاترین تنها چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://sadeh-ama-heratavar.blogfa.com

تولدت مبارک خیلی جالبه که منم ۵ بهمن ۲۴ سال پیش پا به این کره خاکی گذاشتم امیدوارم باقی عمرت را به خوشی وسلامت سپری کنی وشاد باشی بای

ممنونم لطف کردی چه جالب پس در واقع تفاوت 5 روزه داریم .
ممنونم منم برایش ما آرزوی سلامتی دارم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد