همه چیز درمورد تولد شوشو مهمونی اخلاق سگی

سلام سلام

۱- اول اینکه معذرت خواهی از همه دوستای خوبم آخه چند روزی نبودم ببخشید بی خبرم رفتم(خداییش کسی متوجه شد من نبیده بیدم کجا بیدم؟ نه جون ماااااااااااادرت متوجه شده بودی؟)

۲- دوم اینکه وااااااااااااااااااااااای شوشوی من ۲۷ ساله شد کوچولوی نااااااااااااااااااااازم جیگره طلاست عسله عشقه ماه یه پارچه آقا ۲۷ سال پیش یه دیروز روزی خدا یه کاکل زری گردی به نسرین جون و بابا محمد ما داد. ای خدا دور اون صورت سفیدو چش و بینی و صورت گردش برم قربون موهای بورش برم فداش بشم قربون قد بلند و وزن نرمالش بشم الهی من بگردم گوگولی مگولی مممممممممممممممن .(چی چی روووووووووووو چرا برای خودت داری فهش میدی به من ؟ نه خیرم دیوونه ام نیستم ببین دوست جونم با تو هستمااااااااااااااا خوب یه من چهههههههههه اینا همه توصیفاتی بود که از ظاهر شوشوی تازه به دنیا آمده ام برام تعریف کردن)

۳- دیروز صبح رفتم شوشو رو بوس کردم کلی قربون صدقش رفتم کلی براش ادا شکلک در آوردم از اونایی که برای بچه های نوزاد در میارنا بعد بغلش کردم بذارمش رو پام دیدم رفتم توی زمین تازه از جو در آمدم دیدم ای باباااااااااااا این نی نی ۳ - ۴ ساعته ما ماشالله ۲۷ سالشه .

۴- ۵شنبه شب با داداش شوشو تلفنی صحبت می کردیم داشتن تبریکات به دنیا اومدن یک عدد شوشو رو بهم می رساندند بعد می گن مواظب این نی نی کوچولوی ما باشااااااااااا منم گفتم ببین داداش من من ۳ سال و ۱ ماه و ۷ روز دیگه به دنیا میام پس الان منی وجود ندارم که بخوام مراقبتش باشم حالا شما خودتون نگرانشید بیایین مراقبش باشید.

۵- از اونجایی که این شوشوی من پاشو کرده بود توی یک کفش که الان ما به خاطر یه سری مسائل پول بیشتر به دردمون می خوره اینبار برام هیچی نخر منم گفتم اوکیییییییییییییی هیچی نمی خرم اما خوب بازم طاقت نیاوردم یه کیف پولی که خیلی دوست داشت و به قول خودش با اون کیف پول تبدیل به مرد ایده آلم میشد رو از لیدرلی سر همت گاندی خریدم اما باقی هدایا موکول شد برای ماه آینده . تازه از اونجایی که شوشو به شدت با کیک و شیرینی تر مشکل داره و عاشق ژله است به جای کیک براش یه عالمه ژله درست کردم که دو سومش رو خودم خوردم ممنونم .

۶- پس هدایا شد از این قرار؛ من یک عدد کیف پول چرم علی الحساب، مامان و بابام یک صندل روفرشی خیییییییییییلی زیبا همونی که خودش دوست داشت به همراه یک نامه ی زیبا که شوشو اجازه نداد من بخونمش، داداشی یک عدد ادکلن men خیلی خوش بو و مادر شوشو و بردار شوشو هم که یک دنیا ممنون و خیلی هم من هم شوشو از هدیشون خوشمون اومد دوره کامل هزار و یک کلمه آقای حسن* زاده * آملی دیگه ما کلی کمبود جا پیدا کردیم کتابهامون همینطوری عین هو بچه های بیچاره بی مادر و بابا آواراه اند کتابخونه رو باز کنی مثل کمد آقای گوپی همه چیز می ریزه بیرون.

۸- مامان اینا وسائلشونو بردن این چند روزهم تقریبا در گیر کارای اونها بودم خونشون خیلی گشن شده خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی انشالله که مبارکتون باشه مامان و بابای گلم.

۹-تف لعنت بارم تف لعنت به این تاریخچه زنانه، ای لعنت، یعنی من همش می گم لعنت آخه ای خداااااااااااااااا این پا درد کمر درد این اخلاق سگی گاوی گوسفندی چی بود دیگه؟ که پیوست این تاریخچه زیبا کردی ای خداااااااااا .

۱۰- کلی تمرین کردم نیام از دپی و از غم و ناراحتی حرف بزنم آخه به قول منظ عزیزم میگه تو هرماه میایی این حرفا رو می زنی اما هر ماه با یه ورژن جدید ممنونم گلم که بهم یاد آوری کردی و کلی بهم روحیه دادی.

۱۱- امروز باید کلی لغت با معنی و مثال و کوفت حفظ می کردم که هنوز نکردم ۳ ساعت دیگه هم باید برم به استاد محترم جواب بدم الان توی این فرصت من ترجیح میدم قوای بدنی رو ببرم بالا تا با استادم بتونم یه بزن بکش حسابی راه بندازم چون من که نخوندم پس نمی تونم جواب هم بدم در نتیجه استاد محترم ناراحت میشه بعد تیکه می ندازه بعد قهر می کنه بعد منم که الان اخلاقم سگی می زنم لهش می کنم.

۱۲-امروز مجبور شدم به دلیل اینکه یادم نیومد مقنعه ام کجاست برم سر کمد مامان و یک عدد مقنعه طوسی مامان بردارم بپوشم و حس بدی دارم فکر می کنم همه دارن بهم می خندن چند بار نزدیک بود بزنم این دیواره رو داغونش بکنم از بس که در و دیوارم داشتن بهم می خندیدن این مقنعه هم کوتاه منم نه اینکه از قسمت بالا تنه ای که خانوما همه می دونن چی هست کم فیض بردم همش مقنعه رو می کشم پایین هی از بلا می کشم جلو هی از جلو می کشم پایین هی از بالا می کشم جلو(خاکم به سر این نوع حرف زدن چیه دیگه ااااااااااااه می گم قاطم نگین چرا).

۱۳- شروع کردم به چرت و پرت گویی برم تا آبروی خودمو جد و آبادم رو نبردم فهلا برای سلامتی همه مریضای اسلام صلواااااااااااااااااااااااااااااااااات.

پی نوشت : ببینین نمی خواستم بنویسما اما این سیزدهمی منو یاد یه چیزی انداخت. دیشب همون عروس پاگشایی که گفتم بود بعد رفتیم نشستیم دختر عمو هدیه عروس خانومو آورد داد همه کف و دست و جیغ و داد بعد اون یکی دختر عمو جو گیر شده برگشته می گه برای خوشبختیشون دومین کف و بلند ترررررررررررررر.(نه خداییش به نظر شما ما دختر عمو ها یه چیزیمون نمیشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

نظرات 21 + ارسال نظر
علی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://roozebaad.blogsky.com

سلام گلم
خیلی زیبا نوشتی
موفق باشی
بای

سلام
ممنونم
شما هم
بای

گلبو شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.golboo.persianblog.ir

سلام تارا جون
تولد شو شو رو تبریک میگم بهت عزیزم
چقد قشنگ کوچیکی های شوشو رو توصیف کردی !
تولد خودت کی هست خانمی ؟

سلام گلم
ممنونم عزیزم
:) ما اینیم دیگه.
۳۰/دی

شاذه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام تارا جونی
خوشحالم که خوش گذشته. نگران کادو نباش. عشقتونه که قشنگه...
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام عزیزم
ممنونم گلم . البته
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

مامان نازنین یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://niniemaman.blogfa.com

سلام . تولد شوشو بازم مبارک باشه . کادوهاهم همینطور . دیگه اینکه چقدر خوب منم عاشق کتابهای آقای حسن زاده هستم به منم قرض میدید ؟
دیگه اینکه امیدورام مقنعه ت زودتر پیدا بشه تا بادرو دیوار دعوا نکنی .
و اما در مورد اخلاق سگی من که خیلی باحالم اول این اخلاق بهم دست میده بعد خودم هی میگم یعنی من چم شده بعد میفهمم که چم شده .
میگم خودم که نفهمیدم چی گفتم تو فهمیدی ؟
راستی دوباره آپم ها

سلام سلام . ممنونم گلم. :)‌خوش حالم که سلایق مشابهی داریم.
البته کتاب که قابل شما رو نداره.
:)))))))))))))))) امیدوارم البته مشابهش رو پیدا کردم امروز بهترم.
:))))))))))))))))))))))))))))) منم همینطور اولش حواسم نیست بعد یی هو می فهمم.
فهمیدم گلم.
خوندم عالی بود.

ساقی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ http://kolbekoochik.blogfa.com

سلام تارا جون تولد شوشوتو تبریک میگم . امیدوارم صد سال در کنار هم با عشق زندگی کنین .
اینطور که من فهمیدم شوشوت متولد آذر ۵۹ و تو متولد بهمن ۶۲ هستین ؟ درست فهمیدم ؟ ( شکلک بدجنس )

سلام گلم ممنونم. انشالله .
یه کم اشتباه شوشو متولد آذر۶۰ و من متولد ۳۰/دی/۶۳
(چشمک)

یه دل خاکی با کلی پاکی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ق.ظ

تولد شوشوت مبارک باشه...ایشا...سالهای سال در کنار هم سالم و شاد و خوشبخت باشین...

ممنونم گلم ....انشالله ممنونم عزیزم .

ماریا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://negahekhodemani.blogfa.com/

تارا جون
سلام...تولد شوشو مبارک...دستت درد نکنه...کیف پول خیلی هم عالیه...
میگم کاش این داستانتو همه قبل از عروسی بخونن...من خیلی پشیمونم خیلی...

سلام عزیزم
ممنونم :) ...(خجالت)... خدا رو شکر
واقعا اما خوب بعضیا از این طرف بوم میفتن یه سری هم از اونطرف بوم اینقدر سخت میگرن و اذیت می کنند تا اینکه خانواده مقابل برای همیشه همون اول دلشون زده میشه درسته؟

یه دل خاکی با کلی پاکی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

من اگه بخوام یه چی درگوشی بهت بگم چیکار باید بکنم؟؟؟
من بهت دوبار اس ام اس زدم ولی هیچ جوابی ازت ندیدم خانمی؟؟!!!!!

قربونت گلم خوب بگه تایید نکنم در ضمن شماره هم که هست.
الهی نمی دونم چرا اینطوریه؟!!!!!!!!!! برات کامنت گذشتم انشالله سریعتر حل بشه.

شکیبا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام تارا خانوم
من یه چند روزی میشه با وب شما آشنا شدم و با اجازتون
همه ی مطلباتون رو خوندم
راستی تولد آقا فرشادم مبارک باشه
من شنیدم متولدین دی خیلی خوشگلن و متولدین آذر خیلی شیطون....درسته؟
در هر صورت خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
بای تا های

سلام شکیبا جان
خوشحالم و البته ممنون خوش آمدی به خونه ما :)
خوبه
ممنونم عزیززززززززززززم
نمی دونم خوشگلی رو نباید از من بپری اما خوب انشالله یه روز همدیگرو ببینیم خودت نظر بدی اما شیطنت آذرماهی همراه با احساسای بودنشونه آدمای فوق العاده با احساسی هستن.
ممنونم عزیزم منم همینطور.
راستی خانومی شما آدرسی نداری برای ارض ادب خدمت برسیم؟
بای تا های too

گلی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

به به تولد نی نی مبارک!
دلش که درد نمیکنه؟زیاد گریه نمی کنه؟زردی نداره؟خوب خدا رو شکر!
مقنعه خیلی بهت میاد (‌صرفا جهت دادن انرژی مثبت!! و یا گول زدن!!!)
همون کیف کافیه ریخت و پاش نکن خانم ای باباااااااااا!
خوب کردی ژله ها رو خوردی خوب زحمت کشیده بودی دیگه شوخی نیست که!
الهم صل علی محمد و آل محمد

به به تولدش مبارک ممنونم
نه بچه خوبیه فقط همش سر درد میکنه بعد هی میدوه استامینوفن یا بروفن میخوره. نه نداره ممنونم
:)))))))))) خیلی امیدورا شدم ممنونم
خوب کردم خوب کردم ممنونم.
الهم صل علی محمد و آل محمد

شکیبا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.sepante.blogfa.com

سلام تارا جان
من وب دارم ولی خیلی وقته توش چیزی ننوشتمدر واقع
می شه گفت مخروبه شده
در هر صورت آدرس گذاشتم اگه دوست داشتین یه سر بزنید
تو فکر یه سقفم(وبلاگ)
بای تا های

سلام عزیزم
خیلی خوبه ولی چرا نمی نویسی؟ ای بابااااااااااا
سریعتر پس خبرشم بهم بده قربونت عزیزم
بای گلم.

مامان ماهان سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.mamanemahan.persianblog.ir

تولد آقای همسر مبارک باشه.

ممنون گلم.

نیایش سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام تارا جونم
تولد تولد تولدش مبارک (گل )
انشاالله پای هم پیر بشین ننه جون ( بوس بوس )
من همیشه از خوندن مطالب تو لذت می برم
بنظرت این سرمنشائش بر نمی گرده به فضولی من ؟
قربونت برم اومدم یلدا رو پیشاپیش بهتون تبریک بگم
( ماچچچچچ )

سلام سلام
ممنونم ممنونیم
انشالله ننه جون
قررررررررررررررررربونت گلم لطف داری
:)))))))))) اگر هم اینطور باشه باهم تفاهم داریم.
فدات برای توهم خوش باشه
ماااااااااااااااااااااااااااااااااچ

ساره سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://sareheh.persianblog.ir

به به! تولد آقای شوشو مبارک باشه................... راستی اون نمایشگاه لوازم منزل قرار بوده از امروز شروع بشه تا جمعه حالا خبر ندارم دیگه. من احتمالا پس فردا می رم. نمایشگاه بین المللی باید باشه.

به به به به! ممنونم ممنونیم.......... خوش به حالتون ما که وقت نکردیم بریم.
همیشه شاد باشی.

یکتا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://yekta120.blogfa.com

سلام تارا جون
خوشحالم که بهت خوش گذشته !!۱

ممنونم عزیز
راستی علیک سلام

قله نشین پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

رفت حاجی به طواف حرم وباز امد ما به قربان تو رفتیم وهمان جا ماندیم
سلام سلام سلام (سند تو آل به همه لینکهای وب لاگ ) "بلانصبت شما "[گل]
1-عید مبارک باشه از ثواب حاجی ها شما هم پر نصیب[قلب]
2-قراره تووب لاگم خونه تکونی داشته باشم و این یعنی اینکه یه سری دوستای خوش معرفت که دیگه بعد ماه رمضونی منو به کلی فراموش کردن رو منم به سلامتی و میمنت فراموش کنم ، خب من طفلی گناه ندارم ؟ اینهمه میام و سر میزنم ویکی همین جواب سلام منو به زور میده
3-منظورم اصلا اوونایی نمی باشد که رفیق حمام وگلستان میباشند
4-به کسی برنخوره یه وقتی اما خدائیش یه نگاهی به لیست پیوندهای وب من بندازین و یه نگاهی به لیست کامنت ها
5-شایدم دیگه مطالبم به درد نمیخوره که کسی این حوالی پیداش نمیشه (نی دونم به خدا)
6-................................................

ببین خانومی این رسمش نیستشا من که میام سر میزنم دیگه برای من ننویس دیگهههههههههههههههههههههه ماماااااااااااان.
قربونت بازم میام

آتنا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.marhham.blogsky.com

تارا جان شب یلدای خوبی رو برات آرزو می کنم!

قربونت گلم برای توهم امیدوارم خوب بوده باشه.

یه دل خاکی با کلی پاکی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ

چرا نمی آپی پس کجااااااایی؟؟؟
اس ام اس هام میرسه دستت ؟؟
ممنونم از راهنماییت...

اومدم اومدم
یکی رسید اون خیلی خوشگله.
خواهش میکنم گلم.

افق شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام
خوبی؟
قالب نو مبارک خیلی خوشکله اما نوشته هات توش جمع شدن
یه جوری درستش کن.
این از قبلی خیلی بهتره .
راستی تولد شوشوتم مبارک ایشاالله باهم تولد ۱۲۰ سالگی بگیرین.
بابای

سلام خوبم تو خوبی؟
ممنونم عزیزم. جدی؟ الان بهتر نشد؟
خدا رو شکر
ممنونم گلم.
بابای

فروشگاه سارال جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.saral-shop.com

www.saral-shop.com

فروشگاه سارال جدیدترین و زیباترین سرویس های لومینارک فرانسه LUMINARC آرکوپال فرانسه را با قیمتهای بسیار مناسب و گارانتی شرکت بازرگانی سارال بهین کالا ارائه می نماید.

www.saral-shop.com

شقایق سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://alonelyanemone.blogfa.com

حرص نخور گاهی آدم جو گیر می شه چرت و پرت میگه برا همه پیش میاد، همه مهمونیا هم برا خودشون یه چند تایی سوتی دارن بخند و برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد