ای وای بازم ..........

بسیاااااااااااااااااااااااااار بسی خورسندیم

رمضان شد بالاخره به قول یکی از این آقایون همکار ما که بنده خدا به خیال اینکه رمضان نیست روزه نگرفته بود توی شبش ندیدن چطوری توی روز تارش دیدن؟؟!!!!!!!!!!!۱

به هر حال ما که سحر بلندشیم اهل بیت روهم بیداراندیموووووووووووو سحرانه ای نوش جان کردیم اما همچنان همانند رسم هر ساله ماه رمضان حالمان گرفته شده بالاخره یه جوری باید حالمون گرفته بشه یه سال که جایی مهمون بودیم همه نشسته بودن سر سفره افطار منتظر اذان بودندی که همی غذایی تناول کنندی اینجانبات به زور پر رویی ومعده درد روزه را به چند دقیقه به اذان رسانیدنی که درزمان گفتن ربنا تیلویزیون کاشف به عمل آمد کهههههههه ای دل غافل همون که همتون بهتر میدونین خدایییییییش یه کم حرص نوش جان کردیم به جای افطار ، یه کم ؟! نه کمه یه کم بیشتر ، اونم نه کمه خیلی بیشتر ، نه بازم کمه اصلا بابا جون اینقدر حرص خوردیم که همی جانمان داشت در می آمد دیگه خداییییییییش اینقدر سر خدا غریدیم که خودمان شرمگین شدیم .

به سال دقیقا از شب ۱۹ ماه مبارک ای بابااااااااااااا حالا اگر گذاشتا البته این اتفاق یه ۲  ۳ سالی بود

واماااااااااااااا کاملا بدون ریا سخن میرانیم و از همینجا اعلام میداریم که قصد هیچ گونه ریا کاری نداشته لطفا برداشت بد ننمایید امسال هم سرمان به سنگی چیزی برخورد کرده ووووو یه سه روزی جلوتر به استقبال ماه مبارک رفتیم خیلی هم خوشمان گذشت چون سه روز جلوتر خودمان را به مهمانی انداختیم دلتون بسوزهههههههههههه

اما این بار دلمان می سوزد نگران نباشید سحر گاهان همی متوجه شدیم که ببببببببببببببعله خداوند عنایت فرمودند و اولین روز مهمونی یه کاری کرد که تا یه مدتی حالمان گرفته شود .

نه خداییش دقیقا سحر اولین روز ، آخه یکی به من بگه یعنی چیییییییییییی آخه؟ خدایا نداشتماااااااا خیلی حالم گرفته شد دقیقا روز اول آره .

خوب دیگه از همینجا اعلام میداریم که حالمان بسیار گرفته است برایمان دعا نمایید شفای سریعتر تا بتوانیم بلکه ام زودتر خودمان را به مهمانی برسانیم .

خداییش امثال خیلی قشنگ ماه رویت شد بسیار زیبا بود خوشمان آمد سر ظهر اعلام کردن امروز اولین روزه این همکارای محترم مذکر هم که خواسته بودند نهایت استفاده رو از خوراک نمایند به امید آنکه فردا اولین روز است از صبح درحال میل کردن چای و بیسکویت و غیره بودند که حالشان   همچنان گرفته شد.

اماااااااااااااااا با جوجه تماس گرفتم گفتیم آقا فتبل الله روزه داریتان، ایشان هم که در حال ضعف رفتن بودند فرموند سرگیجه برما عارض گشته اگر تا ظهر کسی چیزی بهمان بتعارفد خواهیم خورد امروز که رمضان نیست خواستیم به یکی از همکاران محترم اعلام کنیم که جاااااااااان مادرتون یکی بیاد به این جوجه ما تعارف کند این مسئولیت خطیر را برگردن خودشان نهادیم .

اما بالاخره حدود ساعت ۱۲ کاشف به عمل آمد که امروز رمضان است با جوجه تماس گرفتیم و گفتیم آیا چیزی تناول نمودین ؟ که قبل از آنکه سخنی برانیم به علت سطح بالای IQ همسری فهمیدند که امروز اول رمضان بوده و هردو نفس راحتی کشیدیم که خدا رو شکر که کسی لطفش فوران نکرده و به جوجه تعارفی نکرده است فقط امیدوارم شوشوی عزیزم تا وقت افطار دوام آورد انشالله

خوب دیگه انشالله طاعات همگی قبول باشد هنگامه افطار ما را از  دعاهای خیرتان بی نصیب نگذارید لطفا

نظرات 14 + ارسال نظر
سوگند!!! پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://www.zendeginame-1367.blogfa.com

سلام مرسی که اومدی پیشم عزیزم...
من لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن

سلام خواهش می کنم
ممنون حتما.

ساینا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://saina-sam.blogfa.com

سلام تارا جون
انشاا... ماه پر از برکتی باشه واست
نماز روزه هات هم قبول باشه
من که ا.. اکبر رو که بگن افطار رو کردیم و تموم شده :دی
جالبه سحر هم بیدار میشم با اینکه کاملا تو خوابم که گاهی میخوام از رو صندلی بیفتم ولی قشنگ میشینم همه چی میخورم
من واقعا موندم اینا مرض دارن، بیمارن، یا سیاستشون
وگرنه ماه که یه ساعت خاص و یه جای خاصی دیده میشه، هر کسی ساز خودش رو میزنه و ما هم باید به هر سازی برقصیم
لعنت به هرچی آدم ... (ببخشید دیگه عصبانی شدم) :دی

سلام خانوم گل
قبلو باشه
:))))))))))) مهم شکمه اول شکم بعد خواب
خودشو ناراحت نکن :)

گیلاس(منظ) جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

اینا ظهر اعلام کردن که همه فکر کنن اینجا خارجه!!!!!!
پس شما هم اینا و اونا ! یعنی اینجوریا!! خدا قبول کنه! روز اول قسمت شده پس از آخرا هم قسمت میشه! تقبل الله!
روزه هات قبول
شاد باشی

اییییییییییییییییییییییی ول چخده تو با هوشیییییییییییی
آره دیگه ماهم :)))))
واااااااااای خدا نکنه
قبول باشه

سمیرا جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ http://sonita19.blogfa.com/

سلام تاراجون
طاعاتت قبول .....خوشحال شدم بهم سرزدی وبرام وقت گذاشتی ....تو راست می گی ....من واقعا باید شاکر خدا باشم اما این روزا افتادم رو دنده ی لجبازی وبه قول خودم از فرط عصبانیت رو کم کنی ....می دونی به نظر من هر کی مشکلات خودش رو داره .....از نظر مالی در رفاه بودن یا نبودن چندان مساله ای نیست اما از نظر روحی وعاطفی در مضیقه بودن مشکل سازه ...اگه می بینی کم اوردم بخاطر مساله ی دومه نه اول ......زندگی کردن دل خوش می خواد ...که من ندارم .شاید فکر کنی خیلی ها دوستم دارن اما باور کن همش از روی شیطنته ...البته غیر شهریار ..که این طور که معلومه عاقبت ما دوتا داره به بن بست می خوره ......شاید من نمی تونم اون طور که بهم می گذره احساساتم رو یا نوع زندگیم رو بیان کنم اما واقعا تو لحظه لحظه ی زندگیم به خدا احتیاج دارم ....این روزا دارم به سختی خودم رو بهش نزدیک می کنم ...خیلی ازش دور شدم وبی نهایت نیازمندش ....برام خیلی دعا کن
خیلی وقتت رو گرفتم متا سفم
قربونت بشم
خدا نگهدار

سلام خانوم ی
ممنون از شما هم قبول
خواهش میکنم
اما عزیزم توی ونوشتم بهت گفتم اون دختر از هر دو نظر مشکل داره نه فقط مالی اما تو فقط از یک نظر مشکل داری اونهم همونیه که خودت گفتی توی یه مزیت دیگه هم کهداری اینه که شهریار رو داری دوست داشته باشه ام ااون چی؟
انشالله درست میشه برات دعا می کنم
خواهش می کنم خانومی خوشحال شدم
قربونت
خدا نگهدار

شاذه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

آه و داد و فریاد از این حالگیری های اساسی مخصوصاً که گاهی ده روز هم طول می کشد:((((((((((((((( و بدتر آن که مرضی عارض گردیده باشد که بیشتر به طول بینجامد! اونوقت دیگه ای خدااااااااااااااااااااا

حالا خیلی غصه نخور. بدو بیا که آپم
قرررررررررررررررررررررررررررررربونت

وااااااااااای شاذه دیدی چی شد؟
وااااااااااای منم دست کمی از ۱۰ روزه هاش ندارم ای خداااااااااا
ممنون چشم
اومدم
قررررررررررربونت .

الهام مامان نی نی کوچولو شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://donyayerangin.blogfa.ir/

سلام .... خیلی ضد حال بدیه .... اونم روز اول .... امسال من از این مهمونی بی نصیب موندم .... موقع افطار و سحر دعا کن برام .... لینکت کردم دوست داشتی بلینک

سلام ....... دیدی الهام جووووون :((
آخی الهی برات دعا میکنم یه عالمه
ممنون منم لینکوندم

نازنین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://niniemaman.blogfa.com

امیدوارم زودتر به مهمونی برسی . خوب اگه یه نی نی بیاری خداقل یه سال همهش توی مهمونی هستی دیگه

انشالله
راست می گی هااااااااااااااااااا پس به فکر باشم خوب فکری بود ممنونم
قررررربونت.

قله نشین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام عزیزم تار ا جوووووووون
گی گفته اشتباه کردی
این پینوکیو هم یه چی گفته واسه اینکه یه باری از دوشم برداره وگرنه اصلا هیچ ترتیبی وجود نداره هر کی هر وقت دلش خواست میتونه تو این سی روز بخوونه
اینقده که تو عجله داری که تا آخر این هفته تمام میکنی و ...........
میگم با حوصله تر بخوون یه چی توش دستگیرت بشه خانوم گل
من الان میرم جلو اسمت واسه جز یک و دو تیک میذار م که خیالت راحت باشه
بقیه اشم هروقت که دلت خواست بخوون
مهم اینه که تو سی رو ماه رمضون ۵ ختم داشته باشیم
منم که هنوز شروع نکردم دارم فکر میکنم کی و چه طوری
شاد باشی خانوووووووووومی

سلااااااااااام
نمیدونم
دستش درد نکنه
خدا رو شکر
فکر کنم
چشم سعی می کنم
ممنونم
چشم
انشالله
زودتر دیده تنبل خانوم
قرررررررررربونت

یه بنده خدا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://karvane2004.persianblog.ir

می دونی من وقتی می دونم دیگه موقشه که حالم گرفته شه دم افطار چی کار می کنم ؟؟ (نیشخند) ... اینجا نمی شه بگم !!!

:)))))))))))) ای واااااااااااای خدا نکنه خیلی دردناکه
چی کار می کنی؟ بگو دیگه؟!!!!!!!!!!

افق یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

سلام
اگه موافق تبادل لینکی خبرم کن
راستی یه سوال چرا به همسرت می گی جوجه؟!!!!!!!!!
قربونت
بای

سلام
چشم
آخه خیلی نازه جیگره مهربون و پاک آروم خیلی دوسش دارم همین طوری درمورد این خصوصیاتی که گفتم فقط جوجه به ذهنم می خوره
قررررررررررربونت
بای بای

تنهاترین تنها یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://sadeh-ama-heratavar.blogfa.com/

کاش می شد اشک را تهدید کرد،مدت لبخند را تمدید کرد ،از میان لحظه های زندگی لحظه ی رسیدن را نزدیک کرد!!!![گل]

ناز بود ممنون از گل
برای تو هم گل

افق دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ http://fhoseini.persianblog.ir

منم لینکت کردم.
بازم بنویس
بای

ممنونم
چشم
بای

یه دل خاکی با کلی پاکی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام تارا جونم...خوبی خانمی؟؟
مرسی که پیشم اومدی ممنونم عزیزم از محبتت...
نماز و روزهاتون قبول باشه...مارم دعا کن عزیزم...
تابعدیاعلی...

سلام عسیسم خوبم تو خوبی خانوم گل؟
خواهش می کنم
از شما هم قبول باشه عزیزم محتاجیم به دعا
یا علی

قله نشین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام دوستم وب لاگهای بلاگفا باز قاطی شده و اینجوری شده از دات کام به دات آی آر تغییر کرده
www.......blogfa.com
www.......blogfa.ir

سلام دوستم
واقعا ممنونم گفتی داشتم دق می کردم نمی تونستم وارد وبلاگ دوستام بشم
یه عالمه بوووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد