قالب ،مهمونی، همه چی

سلاااااااااااام دوست جونیام

من الان خوابم میاد خیلی هم کلافه ایم ای خدا چیکار کنم؟ من خونموووووووون میخوام. من خواب می خواااااااااام . من تختمو می خوااااااااااام تازشم صبح ۱۵ دقیقه دیر رسیدم یعنی یه نیم ساعتی بیشتر مثلا خوابیدم .

تازشم شب مهمونی دعوتیم یه جای تازه تا حالا نرفتم صاحب خونه رو هم ۳ بار بیشتر ندیدم :

۱ - مراسم حنابندان

۲ - مراسم عروسی

۳ - خونه مادرشون  پاگشا می گن چی می گن؟ همونا دعوت کرد بودن.

الانم من مثلا عروسم من و پا گشا کردن وااااااااااای من با این همه خواب چطوری برررررررررو؟ احتمالا زودتر مرخصی می گیرم میرم خیلی کار دارم هنوز هیچ کاری نکردم.

راستی من هنوز حس ادامه عشقولانه نوشتنم نیامده پس بازم منتظر باشید شرمنده من کاری که میل نداشته باشم و بکشنم انجام نیدم .

خوب دیگه فعلا من میرم حس نوشتنم ندارم خدایاااااااااااا چه روز خواب آوری اینجا همه دارن خمیازه می کشن همه چشماشون گرمزه .

واااااااااای راستی یه چیزی جوجه بازم رفت ماموریت فرستادنش زنجاااااااااان الان من دلم براش تنگه من جوجه می خواااااااااااام من شو شو می خواااااااااااااام البته شب میاد دوباره فردا ۴ صبح میره ای خداااااااااااا.

همین


نهههههههههههههههه دیدن داشت یادم میرفت؟!!!!!!!!!!!

من قالبمو عوض کردم آخیییییییییییییش راحت شدم اونیکی گربش خییییییییییلی ناس بود اما خیلی شلوغ پلوغ بود منم که ضعف اعصاااااااااااااااب حوصله نداشتم زدم داغانش کردم و این قالب ناناس رو انتخاب کردم اللللللللللللهی چقدر آرامش گرفتم دیشب تاااااااااااا صبح خوابم نمی برد از دست این قالب.

 حالا دیگه واقعا میرم بای.

نظرات 11 + ارسال نظر
ساینا دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://saina-sam.blogfa.com

سلام عروس خانومی
مبارک باشه انشا...
آخی.. الهی دلت تنگیده واسه شوشو؟
بووووووووس نگران نباش زودی میاد
میدونی که من تازه واردم ، میخواستم بپرسم میتونم لینکت رو بزارم توی وبلاگم یا نه؟ البته اگه دوست داشتی تو کامنتا بهم بگو
از اولین نفراتی هستی که اومدی پیشم
دوست دارم جزو دوست جونام باشی
قالبت هم خیلی نانازه، قالب من که خراب شده یعنی سرورش قاط زده(غمگین)
آپ کردم
بازم ممنون

سلام گل خانوم
قربونت

آره خییییییییییییییلی
ممنون انشالله
لبته چرا که نه خوشحال می شم با اجازه منم میذارم
منم دوست دارم
قرررررررررربونت
نه غمگین نباشیییییییییی
خواهش می کنم.

یه بنده خدا سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ http://karvane2004.persianblog.ir

سیلاااااااااااام خوفیییییییییی ... مرسی عزیزم سر زدی ... الان نصیحتتو گوش می خوا م بدم ولی دیگه گذشت (نیشخند) حالا چیکار کنم ؟؟؟؟؟ یعنی خوشبخت نمی شم آیا؟؟؟؟؟

سیلاااااااااااااااااام خوفم تو خوفی عسیسم؟
نه بابا ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست اشکالی نداره .
من بگم خوشبخت می شی یا نه؟
ممممممممممم خوب بذار فکر کنم!!!!!!!!
میشی خوشبخت میشی قررررررربونت.

نیایش سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ

سلاممممممم
قالب نو مبارک
اون قالبه .. پیشیش قشنگ بود .. اما این یکی کلش قشنگه .
مهمونی .. عروسی بهتون خوش بگذره ..
خدا کنه جوجو ی تو هم کم تر بره ماموریت تا تنها نباشی

سلاااااااااااام
قرررررررربونت ممنون
لطف داری گلم
ممنون شما هم خوش باشی
ممنون یعنی خدا این کارو میکنه آیا؟

ساینا سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://saina-sam.blogfa.com

ممنونم، لطف کردی
منم لینکت کردم عزیزم
درضمن یه دنیا ممنون از توصیه های قشنگت

خواهش می کنم گلم
لطف کردی
قابلی نداشت انشالله همیشه خوش باشی.

فاطمه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام تارا جون


خوبی عزیزم...
مرسی که پیشم اومدی با اجازه من لینکت کنم...بوووووووس...تابعدیاعلی

سلام گلم
ممنون
خواهش میکنم لطف می کنی.
بوس بوسی یا حق.

پروانه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://silvamethode.persianblog.ir

سلام تارا جون
بابا سایت عوض می کنی قالب عوض می کنی مبارک باشه
ببخش که یه چند وقتی دیر سر زدم
قصه نخور که شوشو رفته ماموریت من و تو هم دردیم

سلام خانوم گل
آره دیگه چیکار کنیم . سلامت باشی
خواهش می کنم خوشحالم که الانم اومدی
میدونم دیدی پروانه جون فقط تو منو درک می کنی.

گیلاس)منظ( سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://monzo.blogsky.com

سلام تارا جونم.. مرسی این چند روز که نبودم چند بار بهم سر زدی.. انقدر درگیر چند تا کارم که همین الان فقط ۵ دقیقه وقت دارم تو نت باشم... چند روز دیگه هم نیستم.. بعدش میام حسابی بهت سر میزنم..
شاد باشی عزیز
قربونت

سلام خانومی
خواهش
امیدوارم همه کارا به خوبی انجام بشه
منتظرم
قررررررررررربونت.

مسیح چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
میبینم که قالب عوض میکنین و از این حرفا ... اااااااااااا چه کاریه خوب ؟؟ یه ذره قید پولو بزنین مرخصی بگیرین و استراحت کنین .. به همین راحتی .
در ضمن جای جوجوتونم سبز باشه ...
شاد باشی

سلام
آره دیگه چه کنیم؟ از بی کاری که بهتره!!!!!!!!!!!
دیروز زدم دیگه چون شما گفته بودی اما خداییش چه کار سختی.
ممنوووووووون لطف دارین
شما هم.

cran چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.cran.blogfa.com

salam webloget aaliye ye sari ham be man bezan khoshhal misham
movafagh bashi
bye

سلام
ممنون لطف دراین
دیدم خیلی قشنگ بود.
شما هم
خدا نگهدار.

یه دل خاکی با کلی پاکی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://yeganemaabod.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی خانمی؟؟
میگم بر و بچ قرار وبلاگی گذاشتن میای شما هم؟؟بیای که خوشحال میشیم...
مکان:میدان پونک...مرکز خرید بوستان...درب اصلی مرکز ...رینگ پارک بازی کودکان...
ساعت ۶ بعد از ظهر تاریخ ۳/۶/۸۶ روز شنبه...
تابعدیاعلی...

سلام عزیزم منون.
راستی؟!!!!!!!!!! چه خوب.
خیلی دوست دارم شنبه ها تا ساعت ۶ جلسه داریم اگر تونستم حتما میام
ممنون .

CRAN پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ http://www.cran.blogfa.com

az inke be man saridi mamnunam bazam be man sar bezan !!!
movafagh bashi bye

خواهش می کنم
چشم
منم
برای شما هم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد