همه مطالبنم پرید و فیلم ترسناک

من چیکاااااااااااااااار کنننننننننننننم من یه عالمه قسمت آخر عشقولانه نوشتم کلی ادیت کردم خدایاااااااااااااا من گریه دارم به اندازه ۳ صفحه شد ای بابا این قسمت آخر عشقولانه هم دقوند ما رو حالا بذارین عصبانیتم بخوابه بعد تکرارش می کنم باشههههههههههه؟

راستی گفته بودم جنبه فیلم ترسناک ندارم حالا دارم جنبه ام رو تقویت می کنم تا جنبه دار بشم تقریبا دو هفته پیش بود که فیلم مارها رو دیدم اما چه دیدنی پشتم به تلوزیون بود گهگداری بر می گشتم گذری یه نگاه به تلوزیون می کردم خداییش از ۳ ۴ ساعت فیلم ۲ ۳ تصویر بیشتر ندیدم به اندازه ۵ دقیقه.

و اماااااااااااااااااااا این هفته شب جمعه ای بود با جوجه فیلم کینه رو میدیدیم از ساعت ۱ شب شروع کردیم تماشا ساعت دو با چشمان از شدت ترس از حدقه بیرون زده به جوجه گفتم عزیزم بهتر نیست بخوابیم ؟ بقیشو فردا ببینیم؟ جوجه هم که اصلا نترسیده بود اصلا هم که زود تلوزیون رو خاموش نکرد و از شدت ترس نرفتیم توی بغل هم و تا صبح نلرزیدیم کهههههههه اصلا . خداییش تا صبح جرات نمی کردیم از جا تکون بخوریم آب می خواستیم دق کردیم

فردا ظهرش با مادر بزرگ جوجه بقیه کینه رو دیدیم بعد هم سر ناهار فیلم تپه های چشم دار رو گذاشتیم حالا مامانی که قربونش برم میگه جوجه؟ این چه فیلمهایی که میاری برا روحیتون بده بعد هم تصور کنید این حرف رو در حالی که داره با کنجکاوی تمام به تلوزیون نگاه میکنه و غرق در فیلم هست میزنه خداییش کلی خندیدم خیلی خون داشت توی فیلمش خیلی فجیع بود حالم داشت بهم می خورد اما در راستای انقلابی که داشتم درون خودم به وجود می آوردم با پر رویی تمام نگاه می کردم ولی یه جاهاییشکه مطمئن بودم اگر ببینم غش می کنم چشمام رو می بستم همه این صحنه ها هم در زمانیکه ما ناهار نوشجان می کردیم رخ میداد حالا فکر می کنم جنبه ام یه کم بیشتر شده با این روشی که در پیش گرفتم فکرکنم یه چندتا دیگه نگاه کنم خودم تبدیل به یه جانی بشم 

فهلا بای بای

نظرات 2 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام تارا جووووووووووووون
منم هیش وقت فیلم ترسناک نگاه نمی کنم. خیال تقویت جنبه هم ندارم!!! اعصابمو از سر راه نیاوردم که!!!
آخ آخ آخ همش پرید؟ می فهمم چی کشیدی... من خوب می فهمم

سلااااااااااام گلم کجا بیدی؟ نبیده بیدی؟
خوب می کنه
آره والا
آره پرید (گریه فجیع) خدا رو شکر ممنون از همدردیت.

مهسا یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://lolllipop.blogsky.com

حالا جه اصراری هست که فیلم ترسناک ببینی؟اونم سر ناهار.

سلام خانومی
آخه دوستان بخصوص جوجه همش می شننن میبینن من بی جنبه نمی تونم ببینم حسودیم میشه درواقع از فرط حسودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد